14 września 2015

Cześć!

Żyję!

Wciąż!

Jeszcze!

Powiem szczerze, że do "obudzenia" bloga przywołała mnie Joanna Ka., która wczoraj reaktywowała (MAM NADZIEJĘ AŚKA!!!) swoje "przypadki i wpadki".

Nie chce mi się już blogować, wszyscy moi znajomi z dawnych, dobrych blogowych lat przestali blogować albo pojawiają się sporadycznie, na blogi spoza listy ulubionych raczej nie zaglądam.

Co u mnie? Co się wydarzyło przez ponad rok od ostatniego posta? Jeśli liczycie na epopeję, to muszę Was zmartwić - nie ma czym się chwalić, nie ma co opowiadać, bez zmian, bez rewelacji, bez szału pały! Zresztą, może by i było co opowiadać, gdybym zdawała Wam relację na bieżąco; z czasem zapominam albo nie chce mi się już opisywać. Żałuję, że tak się stało, ale może intensywne blogowanie zarezerwowane jest dla osób (nie wszystkich) kilka lat młodszych ode mnie...?

Z nowych nowości: szablon! Podoba się? Jeśli nie, to trudno - mi jak najbardziej! Nagłówek - przy moim skromnym wkładzie zdjęcia w tle - wykonała  n i e z a s t ą p i o n a  jak zawsze Klaudia, która też już nie bloguje. Poza tym czytam! Nic w tym dziwnego, bo czytałam chyba od zawsze, ale teraz zamiast blogowania wypełniam sobie czas czytaniem. Nie obiecuję, że wrócę, ale postaram się, tak że czekajcie niecierpliwie na pełne jadowitego sarkazmu posty! 

P.S. Poszukuję kogoś, kto ogarnia blogspotowy CSS i HTML, i kto umie zrobić różne fikuśne rzeczy w szablonie. 

7 komentarzy:

  1. z CSS'em mogę pomóc.. chyba :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja nawet napisałam długiego posta, więc mam nadzieję, że coś mną wstrząsło i może się obudzę :P
    Wcale nie jesteśmy za stare, wracaj i poruszymy blogsferę jak kiedyś xD
    W ogóle to mi bardzo miło, żeś to napisała dzięki mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja, to ja! To jam taka zdolna! - Klaudia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko, myślałam, że mam omamy jak otworzyłam tą stronę :D

    OdpowiedzUsuń