14 września 2012

Piosenka prawdę Ci powie.

Z zasadami tej nowej zabawy zapoznała nas już Marta. Ja tylko napiszę, że jeśli ktoś chce, to niech się bawi mimo braku typowań. Miłej zabawy :).



1. Czy weźmiesz ślub?
Bóg to jeden wie,
jeden Bóg to wie.
(Strachy na Lachy - Bóg to jeden wie)

2. Jak będzie można określić historię Twojego życia?
Wyczuć taką chwilę, w której kocha się życie
i móc w niej być stale na wieczność w zachwycie
w pełnym słońcu dumnie na własnych nogach
może wtedy będzie można ujrzeć uśmiech Boga.
(Buzu Squat - Przebudzenie)

3. Reakcja na wygraną w totka?
Tam, tam, tam gdzie chmury
lećmy hen rakietą tam do góry
kosmos tam, tam,  tam planety
Słońce tu, a tam ogoniaste komety.
(Bebe Lilly - W kosmosie)

4. Jakie będą Twoje studia wyższe?
Nie, nie, nie
"nie" to "nie"
mówię "nie", gdy myślę "nie"
czemu więc czytasz "nie"
jakby "nie" było "tak"
(Hey - Sic)

5. Piosenka idealna na imprezę to...
Popatrz jak zgrabnie porusza się gorylek
jak ślicznie i lekko fruwa motylek
klaśnijcie łapkami, jak to czynią pingwiny
popłyńcie przez parkiet niczym dwa delfiny.
(Boys & Classic - Parura)

6. Jak zaczynasz dzień?
Obudziła się później niż zwykle
wstałam z łóżka, w radiu była muzyka
najpierw zdjęłam koszulę, potem trochę tańczyłam
i przez chwilę się czułam jak dziewczyny w "świerszczykach".
(Martyna Jakubowicz - W domach z betonu)

7. Jaki jest dla Ciebie partner idealny?
Bojownicy spraw ogromnych, owładnięci ideami
o znaczeniu wiekopomnym, i wejrzeniu jak ze stali,
Gdzie umysły epokowe, protoplaści czynów większych
niż pokątne, zarobkowe kombinacje tuż przed pierwszym.
Nieprzekupni, prości, zacni, wielkoduszni i szlachetni
gdzie zeoni, gdzie tytani woli, czynu intelektu?
(Danuta Rinn - Gdzie ci mężczyźni)

8. Jaką piosenkę zagrają na Twoim pogrzebie?
Ja tak sobie marzę, 
że jesteśmy w siódmym niebie,
że nadszedł czas i w sam raz
trafiło tam każde z nas.
Tak oczywiście
wybrałem milczeć inaczej zniszczę.
I z tą pieśnią zostałem sam,
bo tobie brak słów, których ja już nie mam.
(Czesław Śpiewa - W sam raz)

9. Czy będziesz miał/a szczęśliwe życie?
Każdy plan można zmienić,
lecz wolę życie bez planu
jak tylko odkurzę mieszkanie
zdobędę mury Libanu.
(Czesław Śpiewa - Efekt uboczny trzeźwości)


10. Co uczyni Cię szczęśliwą/ym?
Senne dni, w takiej ciszy, 
gdy zwyczajnie nikt nie lubi pustki
i parę słów w jeszcze śpiących ust;
najlepiej wcale bym nie mówił.
(Artur Rojek - W drodze)

11. Będziesz miała dzieci?
To niemożliwe uwierz mi
nie, nie, nie
(T-Love - Nie, nie, nie)

12. Przy jakiej piosence byś się rozebrał/a?
Y si el destino no me deja
descansar
por no conocerme
me confunde esta mente que suelen danar.
(Antonio Orozco - Se deja Ilevar)

13. Co myśli o Tobie Twoja mama?
Nie jestem święta, nie potrafię grzeszyć,
na próżno starasz się anioła znaleźć we mnie.
(Anita Lipnicka - Cała prawda o mnie)

Do zabawy zapraszam Zminimalizowaną i Jakby Ją, a niech się i one bawią :).

Edit.: Typuję jeszcze RedLips, bo narzeka, że nikt jej nie lubi i nikt jej nie wytypował :P.

209 komentarzy:

  1. Ooo... chyba najlepsza zabawa na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identycznie z 1 i 11. Też zostałam wkręcona, ukradłaś mi piosenki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciej się uwinęłam, ale i tak miałam problem z wyszukaniem odpowiednich piosenek :P.

      Usuń
    2. Już wybrnęłam z kłopotliwej sytuacji :D

      Usuń
    3. Widziałam :D. Całkiem dobrze Ci poszło :)

      Usuń
    4. Tobie lepiej - bardziej oryginalne dobrałaś piosenki :D

      Usuń
    5. Nie przesadzaj, Bebe Lilly, to jest tragiczne, a nie oryginalne :P

      Usuń
    6. Właśnie się zastanawiałam, co skłoniło Cię do takiego wyboru ^^

      Usuń
    7. Bo chciałam, żeby reakcja na wygraną w totka była abstrakcyjna i tak oto doszłam do Bebe Lilly :P

      Usuń
    8. E tam abstrakcyjna... nie wierzysz w łut szczęścia? :>

      Usuń
    9. Teoretycznie wierzę, ale jeszcze jakoś takowe szczęście mnie nie spotkało, więc trudno określić :P

      Usuń
    10. Bardzo dyplomatyczna odpowiedz :D

      Usuń
    11. No na takie pytania nie można odpowiedzieć inaczej :P

      Usuń
    12. Można, ale wtedy wychodzi się na debila :P

      Usuń
    13. Czy ja wiem... Jeśli ktoś wierzy, to mówi, że wierzy, a ja uwierzę jak wygram :P

      Usuń
  3. z ta bebe lilly naprawde mnie zaskoczylas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to byłoby coś na zasadzie, że włączam muzykę w Winampie w trybie losowym i kolejne wylosowane piosenki opowiadają o moim życiu, to bym się pobawiła, a tu trzeba szukać cytatów jakby na własną rękę, dobrze zrozumiałam? To nie za bardzo mi się chce :C

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe, może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Cię ktoś wytypuje, to nie będzie wyjścia :P

      Usuń
    2. Jeżeli ktoś to zrobi :D

      Usuń
    3. chyba jestem ślepa :D

      Usuń
    4. no wiem, widzę, weszłam do niej dopiero po napisaniu poprzedniego komenta :D

      Usuń
  6. Wow, bardzo interesujące ;). Buzu Squat - jesteś chyba pierwszą osobą, która też uwielbia tę piosenkę (lub przynajmniej zna :P)
    Poza tym znalazłam parę interesujących kawałków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam piosenkę "Przebudzenie"! :D
      Których np?:)

      Usuń
    2. w zasadzie to tylko Bebe Lilly, bo resztę znałam (oprócz tej przedostatniej, ale ta akurat mnie się nie podoba ;)).

      Usuń
  7. interesujące... punkt szósty to ewidentnie jest tez o mnie! a ta Bebe Lilly to kto?! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogłam jakiejś piosenki takiej bardziej adekwatnej do wstawania znaleźć, więc padło na tą :D
      Bebe Lilly, to Bebe Lilly, trudno określić kto to :P.

      Usuń
    2. dzisiaj rano tak zrobiłąm, efektem było spóźnienie się na religię XD

      rozumiem... Xd

      czemu nie lubisz swojeog łóżka? :<

      Usuń
    3. hahaha, za długo leżałaś w łóżku :P.

      Nie lubię się wylegiwać w łóżku, bo zaraz mnie coś boli, niewygodnie mi... Koszmar :P

      Usuń
    4. ono nie chciało mnie wypuścić! :<

      mi to zawsze niewygodnie jest jak się położę do spania... 15 minut szukam odpowiedniej pozycji.

      Usuń
    5. A to łóżko w horroru! :P

      Ja zasypiam od razu, a rano szybko wyłażę :p

      Usuń
    6. no :<

      zazdroszczę! ja to kurwa... szkod asłów...

      Usuń
    7. Może masz jakieś łóżko niewygodne :P

      Usuń
    8. nie no, az tak niewygodne to ono nie jest!

      Usuń
  8. 7 :D nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że takich herosów tak mało na tym świecie człapie :P

      Usuń
    2. Sama się zastanawiam gdzie Ci mężczyźni ;) mogę ukraść piosenkę? :)

      Usuń
    3. Są gdzieś, żyją z dala od nas :P.
      Pozwalam :D.

      Usuń
    4. Jednak znalazłam inną ;p gorzej z piosenką na pogrzeb ;p

      Usuń
    5. Ja chciałam na pogrzeb piosenkę Comy - Pasażer, ale wydała mi się za bardzo patetyczna :D

      Usuń
    6. Bo to nie jest taka prosta sprawa z tymi piosenkami ;P Marta dała mi rozrywkę na cały weekend ;p

      Usuń
    7. Piosenki do niektórych pytań, to musiałam długo szukać, ale niektóre to same się nasuwają :)

      Usuń
    8. No właśnie też tak mam ;)

      Usuń
    9. Ale wiesz, trzeba poprzeglądać internet i wszystko się znajdzie ;D

      Usuń
    10. Od wczoraj play-lista leci na kompie w poszukiwaniu niektórych piosenek ;) ale już jest prawie cała :)

      Usuń
    11. Ja przeszukiwałam ulubione piosenki na moim kanale na YouTube :D.

      Usuń
    12. Ja się skupiłam na słowach bardziej :P

      Usuń
    13. No ja też, ale tam mam takie niektóre, które są kopalnią takowych cytatów... :)

      Usuń
    14. Chyba, że tak ;) Kiedyś to bym na Vivę oglądałam ale teraz to bym chyba nic nie znalazła :)

      Usuń
    15. Polecam jeszcze portal tekstowo.pl :)

      Usuń
    16. Codziennie tam jestem ;P bo często szukam tłumaczeń jakiś utworów :)

      Usuń
  9. Myślałam, że to komentowałam ... Dziwne jakieś deja vu :D
    Bebe lily uwielbiam. I aż musiałam sobie włączyć boys i classic parura, bo nie słyszałam nigdy tej piosenki:D hehe
    fajne teksty i jak różne gatunkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo teraz sporo osób już się w to bawi :D.
      Parurę kiedyś słyszałam na kanale Polo Tv i jakoś mi tak to podpasowało do imprezy :D

      Usuń
  10. O, nowa zabawa ;]
    Fajny pomysł i ładnie udało Ci się dopasować cytaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł tej zabawy dałam ja, a Marta miała pytania :D.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Aaa, czyli wy ją wymyśliłyście? ;>

      Usuń
    3. Za dużo wolnego czasu, co? :D
      Teraz muszę przez Was się głowić i słuchać moich ulubionych piosenek! Istna masakra :P

      Usuń
    4. Nie, my po prostu takie pomysły mamy na poczekaniu :D.
      Trudno, nie Ty pierwsza nie ostatnia :P

      Usuń
  11. Jeja! Nie znam tej piosenki Boysu i Classicu! Do nadrobienia, zdecydowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam to kiedyś na Polo Tv i jakoś mi wpadło w ucho :P. Oczywiście na co dzień nie gustuję w tego typu melodiach :P.

      Usuń
    2. Oczywiście, Ci wierzę :P

      Usuń
  12. w numerze 6. pomyślałam o tej samej piosence ;) generalnie fajna zabawa, chociaż trochę by mi zajęło szukanie odpowiednich piosenek i chyba mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja muszę poważnie do tego podejść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :)

      Jakoś sobie nie wyobrażam piosenki Czesia - W sam raz na pogrzebie ^^ słowa - rozumiem, ale ta muzyka na początki :D haha

      Usuń
    2. Oj, to nie chodziło o całą piosenkę tylko o fragment :P.
      Chciałam dać piosenkę Comy - Pasażer na pogrzeb, ale wydała mi się zbyt patetyczna.

      Usuń
    3. Ok, rozumiem :D ale tak wyobraź sobie tą melodię na pogrzebie ;D

      Usuń
    4. hahaha, ot taka jestem oryginalna :P

      Usuń
    5. Staram się jak mogę, żeby Ci dogodzić :P

      Usuń
  14. Ojej... :) Miła niespodzianka na koniec, to chyba już wiem o czym będzie następna notka w takim razie. Chyba u mnie będzie najmniej tekstów polskich, no ale co tam:) O mężczyznach to samo pomyślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiaj jakie chcesz, najwyżej poszukam w tekstowie.pl:D

      Usuń
  15. Fajna ta zabawa, hmm... o mnie mówi tylko jedna piosenka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie znajduje się na Twojej liście. To zupełnie odrębny utwór.

      Usuń
    2. Czyli musisz się koniecznie pobawić w tę zabawę, bo jestem ciekawa tej piosenki :D

      Usuń
    3. Alicja Majewska- Być kobietą.

      Usuń
    4. Ta piosenka to tyczy się całego damskiego rodu :D

      Usuń
    5. Słuchając jej utwardzam swój fundament bycia kobietą. Napawa mnie dumą, że należę do tej części rodu.

      Usuń
    6. Ja to się cieszę, że jestem kobietą nawet bez tej piosenki... Chociaż niektóre rzeczy bym wykreśliła...:P

      Usuń
    7. Chyba wiem, o jakich rzeczach mówisz.
      Ale wiesz, dla niektórych dziewczyn bycie kobietą sprezentowałyby na podstawie jakiegoś kiepskiego techno, w stylu ,,One night in Ibiza'' jeśli znasz.

      Usuń
    8. Dla wielu dzisiejszych dziewczyn bycie kobietą jest przedstawiane w tych szowinistycznych teledyskach muzyki klubowej.

      Usuń
    9. To jest taka smutna prawda, ale dobrze, że istnieją jeszcze kobiety tradycji.

      Usuń
    10. To już kwestia tego, co kto woli. Niektórzy mężczyźni w takich kobietach gustują.

      Usuń
    11. Bo to jest "łatwa zdobycz", nie trzeba latać z kwiatami, z czekoladkami, mówić miłych słów i starać się zaprzyjaźnić, wystarczy iść na imprezę i łatwo znaleźć panienkę na jeden wieczór. Tylko, że potem ci panowie szukają normalne dziewczyny na matkę swoich dzieci.

      Usuń
    12. Tak, ale nie każda ,,pani'' chce takiego wykorzystanego faceta który obcował z panienkami na jedną noc.

      Usuń
    13. U facetów to jest inaczej, jak facet ma panienki na jedną noc, to jest super gość...

      Usuń
    14. To jest super ,,lans'', choć dla mnie istna żenada i dziecinada.

      Usuń
  16. Widziałam już u kogoś ten sznurek. Przyznam, że ciekawy, bo czegoś takiego jeszcze nie było. No i trudny, bo podejrzewam, że nie jest łatwo znaleźć odpowiednią piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Martą wymyśliłyśmy taką zabawę...
      To pobaw się z nami :).

      Usuń
    2. Oooo jest wasz? Gratuluję pomysłu :)

      Usuń
    3. Tak :D. Marta miała pytania, ja miałam nazwę :D

      Usuń
    4. To fajnie, więcej takich łańcuszków proszę :)

      Usuń
    5. Już nie mamy pomysłu na następny :P

      Usuń
  17. Widzę, że Strachy i Hey królują w blogosferze, haha ;) Uf, jak dobrze otaczać się tu ludźmi z podobnym gustem muzycznym :P Nic dziwnego, że tak dobrze się rozumiemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem wielką fanką tych zespołów, ale czasami coś tam posłucham z tego gatunku :).

      Usuń
    2. Bo tego to akurat każdy jest w stanie posłuchać :)

      Usuń
    3. Ja lubię polskie piosenki, oczywiście nie wszystkie, ale te są takie życiowe :D

      Usuń
    4. Jeszcze rok temu słucham prawie wyłącznie polskiej muzyki, ale teraz zaprzedałam duszę amerykańskiemu i brytyjskiemu rocku :D

      Usuń
    5. Ja ostatnio lubuję się w Linkin Parku i w ich nowej płycie :).

      Usuń
    6. Chyba z tej nowej płyty ciągle wszędzie puszczają taki jeden kawałek, ale nie pamiętam tytułu. Tak ciekawie się zaczyna!

      Usuń
    7. Ja tą piosenkę co to ciągle puszczają teraz to znałam sporo wcześniej... A ona się nazywa Burn it down :D

      Usuń
    8. No właśnie, to ta. Ona z nowej płyty jest?
      Bo ja to Linkinów nie słucham od kilku lat. ;P

      Usuń
    9. No ta, ta :D.
      Jeszcze świeża i gorąca :D.

      Usuń
    10. Nawet fajnie brzmi, lubię jak ją w radyju puszczają :D

      Usuń
    11. hahaha, ja jak pierwszy raz słuchałam całej tej płyty na yt, to od razu wpadła mi w ucho :D. A radyja nie słucham, bo jakoś nie czuję potrzeby takowej :P

      Usuń
    12. Ja też nie słucham, ale mój tata tak i u mnie w pokoju od rana wszystko słychać. A nawet jak jadę autem, to leci.

      Usuń
    13. Na Esce tv to ciągle leci, i z świetnej piosenki zrobią takiego oklepanego gniota :/

      Usuń
    14. Eski nie oglądam, ale na Rebel TV często leci.

      Usuń
    15. U mnie w pokoju nie ma tego dekodera do tej telewizji cyfrowej, więc czasem przenoszę dupę do dużego pokoju, w którym takowy jest i kiedy tylko włączę, to wystarczy godzina, a puszczają to...

      Usuń
    16. Wkurza mnie, jak tak ciągle wałkują jedno i to samo, bo to się wtedy strasznie szybko człowiekowi nudzi.

      Usuń
    17. No ale w telewizjach to muszą puszczać to, co ma teledysk, ale że w radiach puszczają to samo, to to jest niedorzeczne.

      Usuń
    18. Wiesz, wolę jak puszczą Linkin Park, niż Lady Gagę, której mój tata słucha... -.-'

      Usuń
    19. Tzn... akurat leciała, mama przyciszyła, a tatą ją ochrzanił, że mu muzykę przycisza... No i na Gagę padło.

      Usuń
    20. hahaha, mój tata słucha na okrągło disco polo, a to jest takie żenujące, że wstydzę się nawet jako anonimowa osoba o tym pisać :P

      Usuń
    21. E tam, dlaczego? Rodzice to różne gusta mają...

      Usuń
    22. No, ale żeby cały czas disco polo? :o Przecież to jest muzyka koszmarna... Kiedyś włączyłam tak z ciekawości toto i tak słucham, a tam jest taki mniej więcej tekst, że dzisiaj na noc mam jedną, a jutro będę miał następną i na tym opiera się mój świat, żeby do łóżka zaciągnąć co noc nową panienkę :P. Tragedia!

      Usuń
    23. To styl życia wielu mężczyzn, mam nadzieję, że nigdy na takiego typa nie natrafimy... :P

      Usuń
    24. I że jeszcze media lansują takiego "macho"? To powinno być zabronione prawnie! A potem biedne dziewczyny cierpią, bo facet chciał ją tylko przelecieć.

      Usuń
    25. Jak taki mnie przeleci i zostawi, to go po prostu wykastruję! Jaja do ściany przybiję albo wacka tasakiem utnę.

      Usuń
    26. Oglądnij sobie film "Pluję na twój grób" tam jest wszystko pokazane :D

      Usuń
    27. Instrukcja obsługi? Dzięki! Przyda się xD

      Usuń
    28. Tak, to jest film instruktażowy co robić z głupimi facetami :P

      Usuń
  18. No nie! Ja chyba wezmę w tym udział po swojemu, bez użycia piosenek :3

    Ciekawych rzeczy sie dowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz udział tak jak chcesz :D. Najwyżej dostaniesz bana ode mnie i Marty za pogwałcenie zasad zabawy :P.
      Jakich np?:D

      Usuń
    2. Heh. Raczej nie wezmę udziału, bo wyłączam się na jakiś czas, straciłam ochotę na pisanie :)

      Usuń
    3. A jednak piszę, tylko jako nie Mesmera :)

      Usuń
  19. Najlepsza kategoria to chyba 'piosenka, przy której byś się rozebrała.' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie :D dodałam już u siebie tę zabawę i tam znajduje się 'moja piosenka' ;)

      Usuń
  20. Ooo! Ciekawe :)
    I miło się czytało! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Będziesz miała dzieci, spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja z innej beczki, cos z ty zrobila z szata graficznam myslalam ze blogi pomylilam:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami i ja tak dzień zaczynam, jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z radiem, to rzadko, ale lubię sobie czasem pośpiewać...:)

      Usuń
    2. Ale śpiewanie i tańczenie czasem się zdarza. Także w trakcie ubierania/przebierania/rozbierania ;)

      Usuń
    3. Mnie się zdarza nałogowo nawet podczas siedzenia przed kompem :D

      Usuń
    4. Śpiewanie mi też ;) Z tańczeniem to zależy, jaki mam nastrój :)

      Usuń
  24. Ciekawa zabawa:D Szczególnie punkt pierwszy hehehe

    OdpowiedzUsuń
  25. szybko się rozpowszechnia ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak będę miała więcej wolnego czasu to też się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń