1 kwietnia 2013

Creative Blog Award


Zasady:
1. Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie).
2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
3. Umieść wyróżnienie na swoim blogu.
4. Podziękuj za wyróżnienie.
5. Opisz siebie w trzech słowach.

Marto, dziękuję Ci za to zaszczytne wyróżnienie. Padam do nóżek, całując je pokornie.

Jestem za leniwa na opisywanie siebie, więc tym razem zrobiła to Zminimalizowana. Jaka jestem według niej? Ano:
Wredną, ironiczną indywidualistka.

Nie typuję nikogo... :D

54 komentarze:

  1. A czwarte słowo to leniwa, jak wskazuje ten post ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale myślę, że dogadałybyśmy się pod względem charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, znowu tag śmierci...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wredna, ironiczna indywidualistka. No idealnie! :D Lubię takie osobowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czasu, aż te trzy słowa staną się ciałem?:P

      Usuń
    2. Nie, nie. Przecież to ciekawe jest! Nie lubię kogoś, kto jest taki słodki, taki ciuptuś. Nuuuuda ;D. Przynajmniej jest wyzwanie czasem, jak się rozmawia z wredną, ironiczną indywidualistką :>

      Usuń
  5. Dodałabym jeszcze, że "zimną suką" ;D
    To ja zaraz dostarczę Ci te nóżki do wycałowania ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Twój komentarz przypomniał mi coś takiego -> http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/558146_180717555411933_1916933040_n.jpg :p

      Usuń
    2. Hmm... no bardzo, bo mi się nie wyświetla :p.

      Usuń
    3. http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/558146_180717555411933_1916933040_n.jpg

      Usuń
    4. Mi się wyświetlało. Nie umiesz kopiować ;P

      Usuń
  6. No to widzę, że możemy sobie przybić piąteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie powiedzialabym ze jestes wredna;P

    OdpowiedzUsuń
  8. to ty chodzące zło jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu jeszcze się Ciebie nie boję? Oto jest pytanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że znasz Martę i już się oswoiłaś :p.

      Usuń
    2. Niewykluczone, mogłybyście być siostrami z piekła rodem ^^

      Usuń
  10. Coraz mniej poważne są te niektóre łańcuszki :D "Podziękuj za nominowanie" xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takimi określeniami sie nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. hahah xd padłam i nie powstanę xd

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie też to czeka,ale chęci brak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym jeszcze dodała, że przyjazna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No... to Zminimalizowana pojechała po bandzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wredne osoby to zazwyczaj te najbardziej szczere ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fakt fakt jestes ironiczna widac to po Twoich notkach i wlasnie za ta ironie je uwilbiam ;)
    indywidualistka zgadza sie a czy wredna nie wiem nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą ironiczność w twoich postach można dostrzec, a jak jest z resztą to nie wiem : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Lepiej, jak ktoś z boku oceni człowieka, bo w końcu jest obiektywny.

    http://bozepomozmiiprowadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wszystkie określenia są tak urocze, że w zupełności mogą opisywać także mnie ;)

    OdpowiedzUsuń