8 maja 2013

30 day challenge (dzień 1)

W końcu nastał ten długo oczekiwany dzień pierwszy tej przefantastycznej zabawy. Oto i poemat na moją cześć napisany przez Martę. Dziękuję :*.

"Zmuszona do myślenia tworzę ten pean o Czerwonej Szmince co ma bloga że hej!
Trafiłam na nią lat temu parę,
lecz pokornie skulona nie odzywałam się wcale.
Onieśmielona zimnej suki słowem
myślałam nie raz, jak zagaić rozmowę?
Och, rym ja Ci ten piszę siedząc w szkole i ucząc się durnot
próbuję wytworzyć jakiś poemat o Tobie.
Oddający mendowatość ostrego słowa Twego.
Chyba jednak spasuję
i post ten opublikuję."

Szymborska i Miłosz biją Ci brawa w niebie, Martusiu :D.

28 komentarzy:

  1. Martusia, wiedzialam zes zdolna ale zes sie nie pochwalila :D
    Szminka masz karnegoa k****sa ze Cie tyle nie byla a ja tak czekalam na znak od ciebie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Martusia to taka skromnisia :p.

      Oj, no bo wiosna mnie rozleniwiła :p. Jak coś, to zawsze można mnie złapać przez pocztę lub gg :D.

      Usuń
    2. To, że skromnisia to zauwazyłam ;)))

      Oj chyba wszystkich wiosna rozleniwila :D

      Usuń
  2. :D aż nie wiem co powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto dowód na to, jakie dziwne rzeczy jest w stanie wymyślić człowiek, kiedy się nudzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, nie ma co talent jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniało mi się, że zaczęłam brać udział w "30 day challenge" i jakimś dziwnym trafem nie udało mi się skończyć -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie rzeczy to tylko Marta mogła wymyślić :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło :) Ja też kiedyś dostawałam wierszyki teraz kurde jakiś zanik :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowa też bije brawa i do tego pokłony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Twórczość godna podziwu, aż mi się nastrój poprawił, gdy to przeczytałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. wydrukuj i w ramkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka ładnych i polskich słów, ale słaby rym :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A myślałam, że ze mnie jest zdolniacha, kiedy napisałam wiersz o liczbie pi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zimnej suki słowem." świetny komplement. :D
    Czerwona Szminko, powróciłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aha ta czerwień na ustach mam chyba do niej słabość ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem niezłe rymy:) pokłony:D

    OdpowiedzUsuń
  16. kusicie kusicie:) chyba też muszę zrobić ten challenge ;)

    OdpowiedzUsuń