21 czerwca 2012

Anty-cuda EURO.

Joanna Ka. porodziła posta, w którym rozpływa się nad urodą co poniektórych piłkarzy, a ja postanowiłam rozpłynąć się nad nieurodą eurowskich gwiazd. Powstają rankingi, gdzie kobiety wybierają najprzystojniejszych piłkarzy i pomyślałam sobie, że tym brzydszym robi się smutno w tym momencie, więc ja ich podniosę troszkę na duchu. :P

Podkreślam, że to jest moja subiektywna ocena owych panów, więc jeśli ktoś będzie chciał napisać, że to podłe z mojej strony, że nie ocenia się po urodzie, bo liczą się umiejętności, to niech już teraz kliknie mały plusik, który zamyka kartę z moim blogiem. Z góry dziękuję.

Miejsce 5:
Cristiano Ronaldo - Portugalia


Może i nie jest najbrzydszy, bo przecież ma wszystkie zęby, ma gładką twarz i niezłe ciało, no ale jak na niego patrzę, to wzbudza on we mnie jakąś niepohamowaną odrazę. Może dlatego, że nie lubię takich panów, którzy spędzają u kosmetyczki więcej czasu niż we własnym domu...? On mi przypomina takiego małe chłopczyka, który tupnie nóżką i ma mieć wszystko czego zażąda.

Miejsce 4:
Jeleon Lescott - Anglia



Nie wybrałam pana Lescotta ze względu na bliznę, bo akurat mężczyznom blizny jakoś specjalnie urody nie odejmują, ale dlatego, że gdy sobie pomyślałam, że miałabym z tym panem zawiązać bliższą znajomość łóżkową, to na wstępie ogarnia mnie panika połączona ze schizofrenią paranoidalną. No i do tego, to jest Anglik, a Anglicy zawsze kojarzyli mi się z brzydalami, którzy nieładnie pachną :/. 

Miejsce 3:
Bastian Schweinsteiger - Niemcy



Ogólnie Niemcy mi się podobają - są ułożeni, sprawiają wrażenie ludzi na poziomie, zadbanych w optymalnym stopniu, no i prawie zawsze wygrywają w piłkę, ale pan Bastian zaprzecza większości moich wyobrażeniom o tym narodzie. Z całym szacunkiem panie Schweinsteiger, ale wygląda pan jak uczestnik Love Parade.

Miejsce 2:
Wayne Rooney - Anglia



Ja to się tylko dziwię, że on ma taką piękną żonę, którą notorycznie zdradza i pytam się: dlaczego świnko Piggy nie siedzisz z piękną kobietą, która zgodziła się byś ją zapłodnił i stworzył równie urocze potomstwo jak Ty sam, tylko szukasz wrażeń u kobiet, które (z całą pewnością) lecą na Twoje miliony? Fuj!

Miejsce 1:
Franck Ribery - Francja



No i kolejny pan z blizną, która mnie nie obchodzi. Hmm... w sumie nie wiem jak skomentować urodę tego osobnika. To jest  po prostu typ-troll, nietoperz-wampir, jak to Kasia określiła urodę Jacka Krzynówka, którego nie mogłam tutaj umieścić, bo pan Jacek nie gra już w polskiej reprezentacji.
Panie Ribery, uroda nietoperza-wampira nie zwalnia pana z obowiązku dbania chociażby o uzębienie, które u pana jest w złym stanie...

243 komentarze:

  1. Mogę tylko powiedzieć "ojejku"...
    Ale tak Pan Bastian ma zdecydowanie zbyt białe włosy, a Wayne urodził się tego samego dnia i miesiąca co ja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, ale co? :P

      Ty też nie lubisz panów z balejażem? ;P
      Podejrzewam, że jesteś o wiele ładniejsza od pana Wayne'a :D

      Usuń
    2. Ojejku, sama nie wiem... ;P
      On nawet nie ma balejażu, tylko sama nie wiem co na tej głowie :O Chociaż z drugiej strony - może po prostu jest albinosem? ;P

      Usuń
    3. No takie kłaki bardzo jasne miał na tym zdjęciu, bo wczoraj jak grali z Grecją, to miał krótkie i takie normalne, nie farbowane, więc może już zmieniły mu się upodobania :D

      Usuń
    4. Ahaa, podczas tego Euro oglądałam może ze dwa mecze i nie trafiłam na żaden Niemców, więc nie wiem, jak on teraz wygląda :D Ale w sumie ile można mieć ten sam kolor włosów? :P

      Usuń
    5. No ja nie farbowałam włosów przez 26 lat, więc można bardzo długo :P

      Usuń
    6. Nieee, jeśli nigdy nie farbowałaś to inna sprawa. Ale jak się zacznie farbować, to często się eksperymentuje z różnymi, przeróżnymi kolorami :D Tak mi się wydaje przynajmniej, choć niektórzy dzielnie farbują włosy włosy zawsze na ten sam kolor.

      Usuń
    7. No np. Marcin Wójcik, ten z Ani Mru Mru, to ciągle ma ten głupi balejaż i chyba nie zamierza z niego rezygnować :P

      Usuń
    8. Jakoś nigdy nie zwróciłam na to uwagi :D

      Usuń
  2. uśmiałam się czytając Twoje subiektywne oceny, zwłaszcza podsumowanie urody pana, znajdującego się na miejscu 1 :d
    ja ogólnie nie lubię piłkarzy, bo nie mogę się pozbyć wrażenia, że wszyscy mają pusto w głowach :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też mam takie wrażenie, ale za najgłupszego uważam Ronaldo. Chociaż on pewnie głupi jest :P

      Usuń
    2. nie wiem. może nie jest, ale wizerunek laleczki nie przekonuje o jego inteligencji.
      ja np. nie potrafię słuchać wypowiedzi polskich piłkarzy bez poczucia zażenowania...

      Usuń
    3. Wizerunek to jedno, ale to jak się zachowuje, to w ogóle go dyskwalifikuje.

      Usuń
    4. dokładnie. zmiana fryzury po pierwszej połowie meczu? litości...

      Usuń
    5. Nooo, to było tragikomiczne!

      Usuń
    6. ;d ;d on cały jest tragikomiczny.

      Usuń
  3. Zgadzam się z TObą w 100 % :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe żaden mi się nie podoba, mamy podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze, chociaż gdzieś spotkałam się ze stwierdzeniem, że Ribery, to dość niezły facet :P.

      Usuń
    2. ja tam się w piłkarzach nie kocham i żyję :D mam się dobrze.

      Usuń
  5. normalnie wpis mnie urzekł ^^
    bo po pierwsze, też nie wielbię Ronaldo a po drugie, faktycznie wybrałaś niezbyt urodziwych Panów (delikatnie mówiąc)
    a co do wstępu - jeśli wybiera się tych najprzystojniejszych, to robi się to też według kryterium 'uroda lub jej brak', więc skoro powstają, niczym grzybki po deszczu, rankingi najpiękniejszy, najpiękniejsza, to z tego samego powodu powstać może lista brzydcy i brzydsi :)

    jeszcze nie raz i nie dwa powrócę do Twojego bloga i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, że jeszcze kogoś mogę urzec wpisem :D.

      Myślę podobnie jak Ty. Nikomu nie robię krzywdy, bo ci panowie nigdy nie dowiedzą się o rankingu stworzonym przez jakąś tam Czerwoną Szminkę, ale i tak podejrzewam, że znajdzie się jakaś osoba, która napisze, że jesteś głupią wieśniarą, bo ludzi nie ocenia się po wyglądzie i że to nie ich wina, że tak wyglądają...

      Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  6. wpis jak najbrdziej zajebisty, choć osobiste nie koajrze żadneog z tych panów (tak, tak nawet tego na 5 miejscu XD), ale ostatni... mnie przeraził. chyba bd mieć koszmary XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pan na miejscu pierwszym jest wyjątkowo koszmarny, więc wcale się nie zdziwię, jeśli Ci się przyśni, chociaż oczywiście Ci tego nie życzę :p

      Usuń
    2. ma kasę, czemu nie zainwestuje w dentystę?

      Usuń
    3. Bo jest kretynem i oblechem.

      Usuń
    4. byc może. ja bym zainwestowała. chociaz w te żeby...

      Usuń
    5. No ja też i to w podskokach bym leciała do dentysty, ale może on się boi :P

      Usuń
    6. oj, nie zdziwiłabym sie gdyby sie bał XD

      Usuń
    7. Ja się boję jak na niego patrzę ;P

      Usuń
    8. na dentystę? ja chodze do takiego co do mnie kotku mówi :O

      Usuń
    9. Niee, na tego pana brzydala jak patrzę :P.

      A ten dentysta to jakiś stary czy młody? ;P

      Usuń
    10. o tak, koszmarny jest Xd
      młody.
      ja niestety musze do końca roku chodzić, bo nie wiemy keidy db wgląd w testy gimnazjalne :)

      Usuń
    11. Może pan dentysta lubi Cię bardziej niż powinien :D

      Usuń
    12. nie no, ma żonę też dentystkę więc... XD

      Usuń
  7. Rooney to zdecydowanie dla mnie numer 1. Może i z nich wszystkich nie wygląda jak uczestnik love parady, ma względne uzębienie i nie ma zakoli, ale jego ogólny wygląd to dla mnie zaprzeczenie wszystkiego. Do tego jeszcze jest gruby. No dobra, może ma grube kości... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, paskudny jest, ale tak sobie pomyślałam, popatrzyłam i doszłam do wniosku, że z Rooney'em mogłabym wytrzymać minutę dłużej niż z Ribery'm :P

      Usuń
    2. O ja, Ribery też jest tragiczny. Nie no, nie wiem już który jest najgorszy. Ja po prostu nie lubię tego Rooneya, wydaje się koszmarnie gburowaty, nie masz takiego wrażenia?

      Usuń
    3. Na mnie to on robi wrażenie wielkiej, grubej nienażartej świni. Dziwię się, że ta jego żona od niego nie odeszła, bo ona naprawdę jest ładna.

      Usuń
    4. Ale jak się poznali to nie był bogaty. Z tego co gdzieś się dowiedziałam, to znają się od dzieciństwa, więc musiała go kochać skoro wyszła za takiego brzydkiego gołodupca.

      Usuń
    5. A skąd wiesz czy nadal kocha jego czy już tylko pieniądze? :D

      Usuń
    6. Wiesz co to są wysokie alimenty? ;P

      Usuń
    7. Ale trzeba będzie się wyprowadzic z tego pięknego domu ;p

      Usuń
    8. No to niech się on wyprowadzi, ona ma dzieci, więc on niech kupi sobie nowy dom :P

      Usuń
    9. Jak poderwiesz kiedyś takiego bogatego aczkolwiek obrzydliwie brzydkiego kawalera, to będziesz wiedzieć :P

      Usuń
    10. Opowiedz jak to jest mieć pana brzydala przy boku :D

      Usuń
    11. Czasami jak patrzę w lustro... to zbyt trudne.. :D

      Usuń
  8. No cóż, najprzystojniejsi nie są ale chyba nikomu, kto ogląda euro, to nie przeszkadza ;D rozsmieszyłaś mnie pierwszym opisem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie przeszkadza, bo przecież panowie nie będą oceniać urodę piłkarzy, ale za to panie już oceniają pod tym względem :P

      Usuń
  9. Wszyscy zasłużenie znaleźli się w tym rankingu. Ostatni ma szalenie irytujące żółte zęby. Fuj;/

    Ronaldo mnie irytuje swoją szeroką jak bramka szyją i zmianami fryzur dwa razy w ciągu meczu.

    Schweinsteiger od razu po nazwisku ze świnią mi się kojarzy, (:P) a poza tym nie lubię tlenionych blondynów.

    Rooney od dawna napawa mnie zdziwieniem. Podobno był prawie łysy i musiał się poddać przeszczepowi włosów za co wybulił niezłe miliony- na niewiele mu się zdało.

    Tego ciemnoskórego nie znam. Ale żaden cud świata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółte i nieziemsko krzywe! Fuuj!

      Tak, Ronaldo jest irytujący z tym swoim samouwielbieniem.

      Mnie się ze świnią bardziej Rooney kojarzy :P. Rooney jest wstrętną, ryżą mendą i nie tylko z wyglądu.

      Usuń
    2. on w ogóle już z samego wyglądu jest po prostu wredny :p

      Usuń
    3. Tak mi się wydaje, że w Anglii, to wszyscy panowie wyglądają wrednie :P

      Usuń
    4. ja jakoś ogólnie nie pałam miłością do angielskiej piłki :)

      Usuń
    5. Ja nie pałam miłością do żadnej piłki, tylko tak jakoś mnie to Euro wkręciło :D

      Usuń
  10. Nie winą Riberry'ego jest jego brzydka twarz, ale fakt - ciachem to on nie jest ;) Krystyny Ronaldo bardzo nie lubię, bo jest zbyt piękny, żeby był prawdziwy. A poza tym jest zrobiony, i to za grube miliony dolarów - spójrz na jego zdjęcia sprzed kilku i kilkunastu lat - pulchny, krzywozęby chłopaczek :D Ble, ble, ble! W pierwszym meczu Portugalii zmienił uczesanie w połowie meczu. SERIO?! :D

    O Rooney'u już pisałam u Joanny Ka. - ryża menda, nic poza tym. Ma STRASZNĄ mordę. I nieproporcjonalną. Porażka ludzkości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ribery'ego największym problemem, że ewidentnie o siebie nie zadba. Mógłby coś zrobić z tymi zębami, żeby ludzi nie straszyć. Przecież kasę na to ma.
      Widziałam Ronaldo na demotywatorach - mały pokurcz z krzywymi zębami. No ale widać, że pieniądze zmieniają człowieka...

      Ten Rooney to rzeczywiście coś strasznego. Jak świnia, bez kitu.

      Usuń
  11. Z czym Prostej kojarzy się reprezentacja Niemiec - oczywiście ze świńskim ryjkiem Schweinsteiger`a ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, co tam, że świński ryjek, ale z tym świńskim ryjkiem ma więcej kasy niż my z naszą urodą wybitną :P

      Usuń
    2. No cóż , może kasa zrekompensuje mu brak urody. Chociaż na krótszą metę.

      Usuń
    3. No nie wiem ile bym z takim straszydłem wytrzymała :P

      Usuń
    4. Musiałabyś być chyba bardzo uduchowioną dziewczyną doceniająca jedynie wnetrze (chociaż nie wiem czy ten typek ma w swojej duszy coś z anioła ^^).

      Usuń
    5. hahahaha, jak to mówią: facet ma być tylko trochę ładniejszy od diabła, ale to to już jest lekka przesada, co ten pan reprezentuje swoją urodą, a raczej wyglądem :P

      Usuń
    6. To taki rasowy Niemiec, świński blondyn :p

      Usuń
    7. To się nazywa rasa nordycka :P

      Usuń
    8. Sądzę, że epitet świński blondyn lepiej obrazuje postać Bastiana :P

      Usuń
    9. hahaha, podsumowanie godne największej znawczyni :D.

      Usuń
  12. Anglik be, a Niemcy ładne?! Nosz to bluźnierstwo chyba :D

    A ten ostatni...Boże mój, co to?! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się nie możesz znać, bo Ty jesteś wykształceniowo skażona Anglią, więc cicho :P.

      To człowiek, to tak podkreślam, bo napisałaś "co" określając tego osobnika :P

      Usuń
    2. Nie, ja uważam, że Anglicy są brzydcy...może z wyjątkiem Calvina Harris'a ;)

      A Rooney? Tosz ja bym nawet w największym stanie upojenia (gdzie się już słabo widzi...) nie zauważyła w nim nic pociągającego, a jego żona to chyba tylko na kaskę leci. No i mądra nie jest, jak morza w Krk szuka ;D

      Usuń
    3. Moja siostra podnieca się Harris'em :D. Dogadałybyście się :D.

      Ej, no przecież w Krk jest dużo plaż :P. Nad Wisłą, może to nie plaża za bardzo, ale poopalać się można :P.

      Usuń
    4. On sobie mogłaby usypać swoją własną za te pieniądze co ma ;P

      Twoja siostra wie co dobre ^^

      Usuń
    5. Podzieliłby się z nami, a nie usypywał coś z tej kasy :P. No chyba, że Ty nie chcesz, to ja chętnie zaopiekuję się Twoją dolą :P.

      Ten rocznik (89') to jest chyba identyczny :P

      Usuń
    6. No słuchaj...ja bym kasy nie chciała?! :>


      A Tobie co się w Calvinie nie podoba, hę? ;P

      Usuń
    7. hahaha, tak podejrzewałam, że Ty byś nie chciała?! :P

      Ja nic nie mówię przeciwko Kalwinkowi, nie bij :P.

      Usuń
  13. Kurde, no nie wiem. Jak to jest, że nie zarabiam nawet połowy tego, co zarabia ten francuski piłkarz (dla ścisłości - nic nie zarabiam), a moje zęby są w o wiele lepszym stanie? Skąd Ty go wytrzasnęłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież grał ów pan w meczach i dość często pokazywano pana Francuza, bo chyba jest zdolnym piłkarzem i chyba strzelił nawet jedną bramkę :D.
      A daj spokój, przecież jak się ma kasę, to jaki to problem iść do dentysty (w jego przypadku jednocześnie do ortodonty) i zrobić coś z tym koszmarnym uzębieniem. No ale jak widać na załączonym obrazku, pan Francuz lubi swe ząbki. :P

      Usuń
  14. niecierpię Schweinsteigera i Ronalda, no po prostu nie mogę ich zdzierżyć. z całą pewnością znaleźliby się w moim rankingu, gdybym takowy robiła ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni nie tylko są brzydcy, ale też jacyś tacy antypatyczni.
      To może pora zrobić :p?

      Usuń
  15. Oj ja bym tu dodala jeszcze pana Mesuta Oezila, nie ze z wezgledu na pochodzenie tylko na urode. Bo tez nia nie grzeszy ;-) a z tych nie grajacych juz podejrzewam, ze znalazlby sie jeszcze niejaki pan Oliver Kahn. Byly bramkarz Niemiec. I tez niezly gagatek tak jak Rooney.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do komentarza dolaczam i pliki obrazkowe :D
      Pan nr 1) http://www.dicaslegais.net/wp-content/uploads/2010/07/mesut-ozil.jpg

      Pan nr 2) http://static.guim.co.uk/sys-images/Admin/BkFill/Default_image_group/2010/5/27/1274980180509/Oliver-Kahn-006.jpg

      Usuń
    2. Skad Niemcy biora takich ludzi to ja nie wiem :D nie umniejsza to faktu ze swego czsu Kahn byl jednym z najlepszych bramkarzy swiata, zaraz obok Buffona z wloskiej reprezentacji ;)

      Usuń
    3. Masuta to nie wstawiłam z premedytacją, bo moja siostra mi wyznała, że... on jej się podoba :p. Powiem Ci, że jak tak na niego popatrzyłam, to on nie jest taki straszny, owszem, ma te oczy jak wystraszona żaba, no ale nie straszy ryjem jak np. wskazany przez Ciebie pan Kahn. Ten to jest paskudny dopiero!

      Usuń
    4. Byc moze mial jakies klopoty z tarczyca, bo ma koszmarny ten wytrzeszcz oczu. A moze to taka jego uroda. A Kahna bym sie nie czepila, jako pilkarza bo na prawde byl swietny. Ale to co odstawial w sferze prywatnej juz bylo mniej swietne. Pamietam jak w liceum ogladalam Deutsche Welle z racji tego ze sie uczylam niemieckiego i w ogole bylam ze sportem w miare na biezaco, nie tylko z jezykiem. To ciagle bylo o nim glosno, a to zdradzal swoja ciezarna zone z jakas kelnereczka 25 lat mlodsza a to gdzies tam cos innego wywinal. Najbardziej mi szkoda bylo tej jego zony, bo na prawde ladna dziewczyna. A on stary cap. fuj

      Usuń
    5. Wczoraj był mecz Grecja - Niemcy i tak się przyjrzałam temu Ozilowi... on nie jest taki paskudny. Nie ma obleśnego ryja. Raczej taki miły z twarzy jest, no tylko ten wytrzeszcz, no ale co ma chłopak z tym zrobić. Za to np. ten Ribery mógłby poprawić te zębiska, bo to naprawdę jest paskudne! Ten Kahn grał chyba na Mundialu w Afryce, jak się nie mylę, ale jakoś nie interesowałam się jego życiorysem, ale z tego co piszesz, to to jest wstrętna menda! Tak samo jak ten zasrany Krawczyk, co zostawił matkę swoich dzieci dla Włodarczykówny. Takich to powinno się skracać o członka!

      Usuń
    6. No tak faakt, chlopak ma troche przekichane z tym wytrzeszczem. No nic trzeba go zaakceptowac ;) a Ribery wyglada jak taki mokry sciuchany szczur ktoremu deszcz sie przez dziure w dachu na leb leje. I jesczze te zeby fuuu to oni we Framncji dentystow nie maja czy jak, jeszcze gwiazdorzy reprezentacji? To dowod na to, ze nawet jak masz od czorta kasy to nie znaczy ze masz tyle samo rozumu. No a co do Kahna - to gral w Korei w finale przegrali z Brazylia. Slawetny Ronaldo [nie Kryśka :P]strzelil mu dwa gole do bramki. Notabene moglo ich nie byc, ale bylo minelo :) Bo to klasyczne szmaty byly pilkarskie rzecz jasna :)

      Usuń
    7. A w ogole to na temat pana K. i pani W. mam zdanie takie ze jak sobie nawaza piwa to beda musieli je sami wypic. Juz niedlugo. Historia lubi sie powtarzac. Nie zycze tego nikomu, ale jesli facet wywinal taki numer swojej kobiecie ktora mu urodzila 2 dzieciaczkow to bedzie to robil kazdejnastepnej bez skrupolow. To nawet nbie jest facet - to niedorosly wymoczek ktory nie potrafi z odpowiedzialnoscia podejsc do zycia. Jak wiekszosc gwiazdek tego typu. Dobrze, ze jeszcze na tym swiecie sa normalnie mezczyzni. Bo facetem moze byc kazdy a mezczyzna nieliczni :)

      Usuń
    8. Ja też sądzę, że jak facet nie umie utrzymać penisa w majtkach, gdy ma kobietę, to nie utrzyma go przy każdej następnej. Tak jakby inna miała coś innego niż ta pierwsza. Faceci są jednak beznadziejni i tyle.

      Usuń
  16. Z miejscem pierwszym i drugim zgadzam się calkowicie :D Bastian mi nie wadzi, Ronaldo też ani mnie grzeje ani ziębi ... :D W sumie zawsze się skupiam n tym, który mi się podoba niż na tym, który nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie też, ale wiesz jaka jest ta nasza podła kobieca natura, wyłapujemy tych przystojnych, ale i tych brzydali :P

      Usuń
    2. ... tylko ciekawe jest to, że większość tych brzydali ma piękne partnerki :D widocznie mają cudowne wnętrze, zewnętrze nie gra roli ^^

      Usuń
  17. Faktycznie nie za fajni panowie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mnie rozbawiłaś ;) Ale faktycznie masz rację. I fajnie, że zwróciłaś uwagę na też tych brzydkich. Bo przecież są też te miejsca anty ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie tylko rankingi tych pięknych, a ci brzydcy nic z tego nie mają :P

      Usuń
    2. Właśnie! niech chociaż raz będą na podium ;D

      Usuń
  19. Z tego Twojego rankingu kojarzyłam tylko pana numer 5 i 2. Wypowiem się może na temat pana numer 5. Yyy.. kiedyś mi się podobał, ale teraz uważam go za lalusia, dla którego liczy się tylko wygląd i to, żeby fani go podziwiali. Mam wrażenie, że zamiast skoncentrować się na grze, to koncentruje się na tym, by dobrze wyglądać w kamerze, by się trochę popisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie samo mam wrażenie. Chociaż trzeba przyznać, że piłkarzem jest dobrym, ale do kopania piłki za dużej inteligencji raczej nie potrzeba.

      Usuń
    2. Ja raczej nie oglądam meczy z jego udziałem, więc nawet nie wiem, czy dobrym jest piłkarzem, czy też nie. Choć słyszałam, że w tym euro to nie bardzo sobie radzi, przynajmniej na początku. Bo ostatnio bramkę strzelił.

      Usuń
    3. No na początku przewalił 100% okazje na gola.

      Usuń
    4. No właśnie, więc taki genialny (jak niektórzy twierdzą) nie jest.

      Usuń
    5. Ja to tam nigdy jakoś nie uważałam, że on jest genialny, może dlatego, że nie interesuję się piłką i nie wiem kiedy się jest genialnym, a kiedy nie :P

      Usuń
  20. A ja Ronaldo uwielbiam :) Wiem, że jestem zapatrzonym w siebie bufonem, ale z niewiadomych przyczyn to mnie niewiarygodnie kręci :D No i jest naprawdę niewiarygodnie fantastycznym piłkarzem. A co do powszechnego wyglądu i krytyki tego, że się zmienił dzięki forsie - a któż się nie zmienia? Gdybym pokazała ludzkości zdjęcia z czasów licealnych... Brrr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłkarzem jest dobrym, to trzeba mu przyznać, ale to jego samouwielbienie jest komiczne. I sprawia wrażenie, że jest mega kretynem.

      Usuń
    2. Bo zapewne jest :) Ale czy to ważne? Mnie tam mało interesują jego wyczyny poza boiskiem. Najważniejsze, że gra pięknie :) Właśnie zauważyłam, że w poprzednim komentarzu mi conieco ucięło i napisałam "co do powszechnego wyglądu" haha, ciekawie to brzmi, powszechny wygląd Ronaldo :D

      Usuń
    3. Najważniejsze, że gra dobrze, bo jak dla mnie to nie jest jakimś fenomenalnym piłkarzem. No i co z tego, że jest kretynem, skoro lecą na niego najpiękniejsze kobiety na świecie i kasy w cholerę :P. Swoją drogą, to mógłby się podzielić :D

      Usuń
  21. Ale mega dziób ;D

    Czy ktoś widział dziubdziuba, jak wygląda dziubdziub ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, takie cudowne zdjęcie wybrałam :D

      Usuń
    2. Ale on w ogóle ma ciekawą mimikę. Ostatnio oglądałam mecz szczególnie dla oglądania wyrazu jego facjenty ;D

      Usuń
    3. Chyba Portugalia będzie grać z Hiszpanią, więc miejmy nadzieję, że nie będziemy oglądać jego mordy już na tym Euro :P

      Usuń
    4. Ale jesteś niemiła ;P

      Usuń
    5. Ech, już tyle razy to słyszę, że chyba powinnam w końcu zacząć w to wierzyć :P

      Usuń
    6. I niech zgadnę - masz rude włosy? ;D Bo rude podobno wredne ;P

      Usuń
    7. hahaha, bardzo śmieszne :P. Nie, blond :D

      Usuń
    8. Ale może rudzieją powoli? ;P

      Usuń
    9. Prędzej będą siwieć niż rudzieć :P.

      Usuń
    10. Widać, że Twoja wredota nie wytrzymała i wystrzeliła przez głowę w postaci rudości :P

      Usuń
    11. Bo nie mam czemu zaprzeczyć ;D

      Usuń
    12. A no to witaj w klubie :p. Ja podobno z wredności jestem stworzona :P

      Usuń
    13. A nie przypadkiem z plemnika i jajeczka?

      Usuń
    14. No co? :P Uzewnętrzniam się przed Tobą :P

      Usuń
    15. Przepraszam, już jestem poważna ;P

      Usuń
  22. Najbardziej podoba mi się fragment o Rooneyu - dobrze mu tak! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Chamstwo trzeba tępić silą i godnością osobistą :D

      Usuń
    2. Ja to tam nie chciałabym mieć z tą świńską mordą do czynienia :P

      Usuń
    3. Przez Internet by uszło :P

      Usuń
    4. A ja nie umiem angielskiego hahah :D

      Usuń
    5. Ja znam, mogę być tłumaczką :>

      Usuń
    6. Ależ ja nie chcę Cię perfidnie wykorzystywać :P

      Usuń
    7. Poświęcę się w imię wyższego dobra :D

      Usuń
    8. Nie, nie, nie! Nie chcę Rooney'a! :P

      Usuń
    9. Ale ja chcę... go pognębić :P

      Usuń
    10. A to dlaczego ja mam się kontaktować z tą świnią, skoro Ty chcesz go gnębić? :P

      Usuń
    11. Bo sypałabyś argumentami jak z rękawa, ja zdecydowanie mam słabsze gadane :P

      Usuń
    12. A czy argument, że on mnie brzydzi, nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia? ;P

      Usuń
  23. Ten z Francji wyjątkowo nieurodziwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się z Tobą nie zgodzić :)

      Usuń
    2. Pasuje do jakiegoś filmu o wikingach :)Od razu tak mi się skojarzył :)

      Usuń
    3. haha, no teraz jak tak na niego patrzę, to rzeczywiście takie trochę skandynawski typ :P

      Usuń
  24. Jak widać piłkarz nie musi być piękny... Ważne, że piłkarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być też specjalnie mądry, ważne żeby miał zdrowe nogi :P

      Usuń
    2. I i tak wianuszek kobiet dookoła niego będzie ;)

      Usuń
    3. Z pewnością. W końcu trzeba się jakoś utrzymać :P

      Usuń
    4. Dla mnie Ronaldo jest przystojny, ale lalusiowaty i to czyni go brzydkim.

      Usuń
    5. Ja też nie lubię takich lalusiów. Dla mnie facet, to ma być facet, a nie taka pipa.

      Usuń
    6. I żeby najlepiej rozumiał fochy.

      Usuń
  25. Ronaldo przeczy zasadzie "sportowiec ma wygrywać a nie wyglądać". Chcoiaż wygląd ma średni, to.. hm. Niech myśli tak dalej! :D
    Ribery zawsze kojarzył mi się z takim dresem na osiedlu, który chodzi i wszystkich zastrasza Oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ronaldo tej zasadzie przeczy, ale pozostali raczej nie ;P.

      Usuń
  26. Ronaldo rzeczywiście wzbudza odrazę. Takowy laluś.
    A ten ostatni jest okropny, fuj, fuj, fuj... wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wyjątkowy" już został wyeliminowany, więc możemy się cieszyć, że go już nie będziemy oglądać :D

      Usuń
  27. ależ masz piękny nagłówek bloga!
    no i tytuł bloga też super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł na ranking. Mi tez żaden z nich się nie podoba. Podobają mi się natomiast Twoje uwagi na ich temat :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż, ja raczej się nie bawię w urządzanie sobie rankingów, najbrzydszych facetów świata, bo po jaką cholerę? Wolę oglądać tych ładnych. Tyle, że dla mnie ładny, to na pewno nie Ronaldo, na pewno nie Bieber i nie wiem kto jeszcze ;) Podobają mi się faceci z ciekawą urodą. Generalnie kręcą mnie gwiazdy rocka z lat 70, 80, (Gunsi i te sprawy;)) A z piłkarzy podoba mi się grecki napastnik-Samaras. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko najbrzydsi w Europie, nie na świecie :P. Ja też wolę patrzeć na ładnych, ale moje wścibskie oko wypatrzyło tych brzydali spośród tych pięknych :D.
      Mnie osobiście nie podobają się długowłosi panowie w stylu Axla :P

      Usuń
  30. Dobry ranking :) chociaż powiem, lepiej ogląda się tę drugą, lepszą stronę Euro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale wszędzie można zobaczyć rankingi "najpiękniejszych", więc ja postanowiłam zmienić ten trend :D

      Usuń
  31. 2 i 4 za bardzo nie kojarzę, bo ogólnie to rzadko oglądam mecze Anglii. Nieziemsko natomiast denerwuje mnie Cristiano Ronaldo i za każdym razem, kiedy jest faulowany na mojej twarzy maluje się niekontrolowany uśmiech. Nie nie lubię go i tyle. :D A Bastian mógłby zmienić kolor włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bastian zmienił kolor włosów, tzn. chyba powrócił do naturalnego koloru, a to zdjęcie, które tu zamieściłam jest stare.
      Ronaldo wkurza nawet swoich rodaków :P

      Usuń
  32. nie lubię Cristiano, oj nie lubię, ale reszty nawet nie znałam (no może Rooneya kojarzę) ale jedynka wymiata, dawno nie widziałam czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynka każdego, a raczej każdą normalną kobietę przeraża :P

      Usuń
  33. Ostatnio gdzieś był taki ranking, tylko ograniczony do piłkarzy reprezentacji naszego kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to nie ma jeszcze takich gadów jak w niektórych krajach :P.

      Usuń
  34. No, wreszcie ktoś odpowiednio opisał szanownego Christiana Ronaldo! :D Ranking świetny, ale dopisałabym jeszcze kilku do niego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno całą drużynę Rosyjską ;p i Ozila - jego wytrzeszcz oczu jest straszny :P

      Usuń
    2. Ej, no sorry, ale Ozil w porównaniu z Rooney'em wygląda jak młody bóg... gdy się mu założy okulary, a oto dowód :D

      http://cdn31.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/123224/mesut_ozil_z_dziewcyzna_na_640x0_rozmiar-niestandardowy.jpg

      Usuń
  35. Ranking świetny, ale nie wiem czemu ten Ronaldo się znalazł:) Nie jest brzydki w porównaniu do reszty.
    A ten ostatni w sensie nr 1 najbrzydszych - fuuuj uzębienie go dyskwalifikuje totalnie!!!:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ronaldo jest dla mnie wypindrzony i dlatego jest brzydki. Są rzesze jego fanek, które skoczyłyby za nim w ogień, ale do mnie on w żaden sposób nie przemawia :p

      Usuń
  36. Wayne Rooney na miejscy 2 aparycje ma odrażającą ale uwielbiam ten kolor oczu (mój fetysz) xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bym dodała tu jeszcze Ozyla, czy jak to się tam pisze, tego piłkarza z wyłupiastymi oczami, on straszny jest, a jak sama Break wspomniała, Rooney ma ładne oczy *-* xD

    OdpowiedzUsuń
  38. każdy ma swój gust ;D co dziwne mnie właśnie przypadł Niemiec Bastian Schweinsteiger ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe :)) uśmiałam się :P
    mnie również ten cały Cristiano obrzydza. Picuś glancuś. Już lepszy nasz Olivier Janiak XD
    Ale dobry piłkarz z niego, tego się trzymajmy :>

    OdpowiedzUsuń