30 stycznia 2013

Obnaż swoje kompleksy - idź do telewizji

Znowu post inspirowany. Tym razem przez niezadowoloną ze swojej fizjonomii Kathy'ę Leonię (wybacz Kochana, ale nie wiem czy tak odmienia się Twoje pseudo).

Moi Drodzy, czy włączacie czasem niemiecki kanał TVN? Jeśli nie, to mój post będzie super/ekstra/mega fantastyczny, a jeśli tak... to doczytajcie do końca i zostawcie wrażenie w swoim komciaku (nie proszę, żebyście mnie obserwowali, bo takowych tabel nie prowadzę :P).

Otóż na tym kanale, od niedawna leci taki program, który traktuje o chirurgii plastycznej. Oczywiście był casting na najbardziej zdeformowanego trolla, bo przecież taki zwykły troll z krzywym nosem to za mało, żeby zaciekawić przeciętną kurę domową liczącą na prawdziwego maszkarona, który dzięki skalpelowi przemieni się w bóstwo niebiańskie. Jeśli macie jakieś deformacje, które przypominają te, jakie mogły powstać po walce z Freddy'm Kruegerem lub nosiłyście przez 9 miesięcy w sobie pasożyta, który wydoił Wasze cyce, a z brzucha zrobił osobny organizm, to ten program jest miejscem idealnym dla Was.

Szczególnie w pamięci zapadła mi historia dziewczyny, która cierpiała z powodu... gigantycznych warg sromowych. Nie myślcie, że jestem jakąś debilką, która nie rozumie takich bolączek. Rozumieć, to ja rozumiem, ale nie rozumiem, że z facetem do wyra to po ciemku idzie, a przed kamerą to nogi rozkłada i pokazuje swój defekt. Jeśli jest coś, czego się wstydzę, ale to mi bardzo przeszkadza, bo sprawia ból lub dyskomfort, to ciułam kasę, idę do dyskretnego aczkolwiek dobrego lekarza, który mi to zoperuje, a tym samym nie narażę się na komentarze na ulicy w stylu "a to ta, co se cipę w telewizji operowała".

Drugi przypadek, to postać transseksualisty/ki (nie wiem, czy kobieta z penisem, to transseksualistka, czy transseksualista), która chciała sobie poprawić wygląd piersi. Facet, który czuje się kobietą i chce się nią stać, musi sobie zrobić cycki - jasna sprawa. Piersi owej osoby były tragicznie brzydkie: niekształtne, krzywe, z bliznami po wcześniejszych operacjach i mnóstwem rozstępów - wiadomo, jak się naciągało skórę na implanty, to się porobiły rozstępy. Osoba ta, dość potężnej postury, zapragnęła, aby powiększono jej owe twory, które miały przypominać miękkie, miłe w dotyku kobiece piersi. Lekarz (skądinąd bardzo inteligentny, miły i... do rzeczy) odmówił, argumentując, że cyce i tak ma już wielkie, a jeśli schudnie, to będą jeszcze większe, więc nie ma co upychać do nich kolejnych dawek silikonu. Baba się zbulwersowała i se poszła... Teraz to już chyba nie będzie miała 14 randek w tygodniu, bo jak faceci to obejrzą i dotrze do nich, że owa dama dysponuję bronią masowego rażenia ukrytą w miejscu bobra to będą wysoce niezadowoleni z takiego towarzystwa. No chyba, że znajdą się tacy, którym nie przeszkadzają cycki w duecie z penisem w majtach.

Co trzeba zrobić, żeby oglądalność wystrzeliła w górę? Zaprosić gwiazdę! Maria Czubaszek, która zasłynęła ze swoich oburzających, skandalicznych wyznań o kilkukrotnym usunięciu ciąży (przynajmniej flaka po ciąży nie musi operować), została zakwalifikowana do tego programu z powodu opadających powiek (ja osobiście, gdybym była panią Czubaszek, to zadbałabym w te szponiaste pazury). Starej babie u schyłku życia potrzebna operacja na powieki... Taa... Ale skoro za darmola, to se można jebnąć nowe powieczki.

Zadziwiające jest, że osoby, które mają takie deformacje figury i panicznie boją się pokazać nago przed swoim mężem, czy chłopakiem, przychodzą do telewizji i właściwie bez skrępowanie pokazują to, czego wolałyby nie oglądać. Kasa robi swoje...

97 komentarzy:

  1. Niemiecki kanał TVN? Pierwsze słyszę, ale wiem, że na zwykłym TVN leci o operacjach plastycznych. Właśnie tego nie czaję - wstydzą się przed mężem, ale całej Polsce pokazują. Dla mnie to porażka. No i naskrobałam komcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, TVN to polski kanał, ale Jarek kiedyś zasugerował, że to niemieckie :P.
      To dziwne, ale za darmo to nawet i dupę można pokazać...

      Usuń
  2. twoje podsumowanie notki to wszystko, co chciałam napisać - nie rozumiem takich ludzi i ja nawet za kasę nie powiedziałabym w TV o moich największych problemach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TV można, ale nie takiej, która to później opublikuje...

      Usuń
  3. Jejku, jak takie rzeczy mnie denerwują :) Nie oglądam ich, brzydzi mnie takie obnażanie, a co do pani Czubaszek - to dopiero wkurzająca osoba :D Ja bym ją zaprowadziła po coś na głos, bo za nic nie wiem, co mówi XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też byś tak mówiła, gdybyś wypalała 60 papierochów dziennie przez 40 lat :p.

      Usuń
  4. ja to chyba jestem za głupia na otaczający świat i jak widze coś takiego, to się zastanawiam gdzie ci ludzie mają mózg... albo czemu go nie używają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używają, bo nie mają :p

      Usuń
    2. nie no, tak biologicznie to chyba niemożliwe, żeby żyć bez mózgu :D ale społecznie niestety jak najbardziej, co widać na załączonym obrazku ^^

      Usuń
    3. Niektórzy to doskonale dają sobie radę bez mózgu... Fizjologicznie sobie żyją :D.

      Usuń
  5. Popłakałam się ze śmiechu:D Idealny koniec beznadziejnego, sennego dnia. Nie zostaje mi nic innego jak otrzeć łzy i poklepać Cię po ramieniu, bo masz rację. Moja mama mówi, że "kiedyś sobie zrobi cycki". Oglądałyśmy razem jakiś program o operacjach plastycznych i lekarz przeprowadzał zabieg, rozciął tego cyca i nagle wziął taki żółty materiał, i dosłownie zaczął nim szorować skórę pod kawałem mięcha. Szczena mi opadła, musiałam się upewnić, czy rodzicielka WIDZI TO SAMO CO JA. "Mamo, jesteś pewna, że chcesz, żeby cię wycierali od środka jakąś szmatą?". Wyglądało to strasznie.
    To tak a propos korekty ciała. Najbardziej śmieszą mnie ludzie z rozmów w toku<3 oni to dopiero mają problemy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym programie, co to go opisuję właśnie, widziałam też takie coś. Że przed włożeniem tego silikonu wyciągnął szmatę jakąś z cyca... Ogólnie operacje plastyczne mnie trochę brzydzą.

      Tak! RwT, to program miliona problemów na metrze kwadratowym. Zbiorę informacje, to napiszę kolejnego posta do "popłakania się ze śmiechu" :D.

      Usuń
    2. Czekam z niecierpliwością na notkę o RwT :D

      Usuń
    3. Robię na razie risercz :P.

      Usuń
  6. w życu bym sobie operacji plastycznej nie zrobiła xD to ohydne. co innego kiedy człowiek sam pracuje nad swoim wyglądem np. kiedy ma nadwagę, ale tak iśc pod nóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie poszłabym na operację, żeby se coś poprawić. Inna sprawa, gdyby to było spowodowane pobudkami zdrowotnymi, ale tak się ciąć tylko z powodu swojego narcyzmu...

      Usuń
  7. Oglądałam wszystkie odcinki tego oto programu, nie po to, abym chciała sobie coś poprawić broń boże tylko dlatego jak to ludzie nie mają wstydu i pokazują się 'takim' aby zrobić się na bóstwo i odmienić swoje życie o 180 stopni. Właśnie po tych operacjach ich życie się odmienia, mąż wraca a dziewczyna jest zadowolona z pięknych uszu narzeczonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, jak coś jest za darmo to szkoda nie skorzystać, ale to, że ktoś to obejrzy i będzie oglądał się za mną na ulicy, to już sprawa drugorzędna.

      Usuń
    2. Sama nie wiem czy to do końca tak za darmo. I bez operacji ludzie się oglądają za kimś

      Usuń
    3. *facepalm*

      Usuń
    4. Jeśli ktoś robi program, to jaki interes miałaby osoba z gigantycznymi wargami sromowymi, żeby obnażać się przed kamerą, a potem jeszcze za to płacić? To logiczne, że to za darmo i ludzie na to lecą, bo kilkanaście tysięcy zostaje w kieszeni.
      Ja bym nie chciała, żeby się za mną oglądał, a przy okazji się śmiał, że to ja byłam w tym programie z tymi wargami.

      Usuń
    5. Pewnie masz rację. Tego to ja też bym nie chciała, ale ludzie są rożni, inaczej myślą niż my

      Usuń
    6. Różnorodność jest fajna, bo gdyby nie ona, nie miałabym o czym pisać. :P

      Usuń
  8. Mnie w ogóle dziwi, dlaczego ludzie zgłaszają się do JAKICHKOLWIEK programów, nie tylko tych o operacjach plastycznych. Student informatyki w "Postaw na milion", który nie wie, co oznacza skrót ctr+c albo "wierna" żona i "wspaniała" pracownica przyznająca w "Momencie prawdy", ze regularnie zdradza męża i kradnie firmowe pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oglądam czasem ten przytoczony przez Ciebie "Postaw na milion", to ja się właśnie zastanawiam, czy ci ludzie wyszli z buszu, że nie wiedzą takich podstawowych rzeczy. Przecież niektóre pytania są na poziomie dziecka z przedszkola, np. na ile dzielimy włos, gdy analizujemy jakąś sytuację? Odpowiedź: na pięcioro :|

      Usuń
    2. Kiedyś był odcinek, w którym brali udział pani stomatolog i pan adwokat. I było pytanie "Jak nazywał się stryj Simby" czy coś takiego. Czy jak się nazywał negatywny bohater? No nieważne, wiadomo, o co chodzi. I odpowiedzi Shazza, Skaza, Blizna i coś tam jeszcze. A oni obstawili na "Shazza" -.- Widać, że dzieci nie mają.

      Usuń
    3. hahaha, pamiętam to. Ostatnia odpowiedzieć była Szrama :D. Ten biedny prowadzący, to musi mieć niezłe nerwy, żeby nie zwyzywać ich od idiotów i półgłupków.

      Usuń
  9. Zawsze mnie to zadziwiało, że ludzie z dość krępującymi przypadłościami prywatnie są zamknięci w sobie, a w telewizji, za przeproszeniem, świecą gołą dupą. Paranoja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie te problemy nie są takie mega wielkie, skoro światu się pokazują, a najbliższym nie.

      Usuń
  10. Sęk w tym, że oni za to wcale nie płacą albo płacą o wiele mniej. Także im się opłaca, a że niektórzy nie mają wstydu, czyli wstydzą się przy najbliższych, a obcym wszystko pokażą, bo i takich znam. To idą do telewizji. Niektóre programy w tv także są ustawione, więc nie ma co się tym przejmować i może co najwyżej dobrą komedię sobie obejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż przecież napisałam, że "kasa robi swoje" w sensie, że za darmo, bo gdyby musieli za to płacić, to myślę, że połowę z tych osób by tam nie poszło.

      Usuń
  11. hahaha:D jestę inspiracją xd
    myslę że Kathy się nie odmienia. Leonia się odmienia:D
    ps. to z tym bobrem jako broń masowego rażenia - powala:D:DD
    może pani Czubaszek cyca powiększy;p wtedy to byłby dopiero hicior;p a powieka opadająca to co to;p nic;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobra już, następnym razem będę wiedzieć :D.
      Ale to nie bóbr powala, tylko penis, który zajmuje miejsce bobra :P.
      Pani Czubaszek to już nic nie pomoże, bo cała wygląda jak suszona śliwka :P.

      Usuń
    2. ja wiem że chodziło Ci o penisa w końcu transwestyta nic tam innego nie ma xd ale to tak fajnie nazwałaś bobrem zakursywowanym że nie mogłam z tego:D:D Ty a pomyśl co będzie jak Czubaszek będzie chciała się zahibernować żeby być wiecznie pięknie zasuszoną;D

      Usuń
    3. Zakamuflowany bóbr... współczuję tym panom, którzy spotykali się z tą damą myśląc, że... urodzi im dzieci :P.
      W ten kabinie nie będzie papierochów, a jej papierochy są bardziej potrzebne do życia niż tlen :p. Nie ma obaw, Czubaszek umrze :P.

      Usuń
    4. nie znoszę papierochów;p dla mnie papieroch jest równoznaczny z menelostwem xd a po tym tak jedzie z gęby że szok;p myślę że czubaszkowa nie miała zbyt wielu amantów bo jej z zębów waliło:D

      Usuń
    5. Taak! Papierochy to ZUO!! Czubaszkowa miała dwóch mężów, tzn. teraz ma drugiego, więc jakieś tam powodzenie miała... wśród papierochowców.

      Usuń
    6. czyli albo zdesperowańca albo sadoczubaszkodystę xd co to na jej sflaczałe powieki poleciał; i co by go nie stracić je se pewnie dlatego zoperowała;D:D

      Usuń
    7. Ten jej mąż to też palacz i mało atrakcyjny, więc wiesz... ciągnie swój do swego:P

      Usuń
    8. aż mi nie dobrze jak sobie pomyślę że czubaszkują razem xd hahahah

      Usuń
    9. Nie czubaszkują, bo są już za starzy... a ten facet, to pewnie impotent :P.

      Usuń
  12. że też mi od razu to do głowy nie przyszło... Czasami nawet same na siebie nie patrzą w lustrze, a tutaj kamerka im nie straszna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ci nie przyszło do głowy? Operacja?:P

      Usuń
    2. To co napisałaś, że one takie biedne, płaczące, niespełnione seksualnie bo się wstydzą, a tutaj przed kamerą nogi rozkładają. To :D

      Usuń
    3. Wychodzi na to, że jak za darmo i to i nogi można porozkładać :P. Chyba, że wychodzą z założenia, że ludzie pogadają i przestaną, a cipa będzie zoperowana :p.

      Usuń
    4. Jest to jakaś strategia... :D

      Usuń
  13. ludzie z takim podejsciem mnie... załamują. nie rozumiem ich i chyba nie chcę zrozumieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kombinuje jak może, ale niektórzy ludzie, to przesadzają i to bardzo.

      Usuń
    2. Zgadzam sie z tym. Jeżeli się tego wstydze to nie rozkładam nóg prze kamera..

      Usuń
    3. Nawet jeśli nie miałabym płacić za coś, co poprawi mój wygląd.

      Usuń
  14. haha :D nie oglądam nic gdzie pokazuje się skalpel, krew i ogólnie takie, takie ;) a z takich ludzi to nic tylko się śmiać. chociaż można by też z tej głupoty płakać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swojej nie :D ale nie lubię oglądać w tv krwawych scen ;)

      Usuń
    2. haha, krwawych i masakrycznych, bo tam też nosy łamią np. :P

      Usuń
    3. no fuuu ;p myślę, że nie potrzebuję takich widoków do szczęścia :)

      Usuń
    4. Nigdy nie wiesz, co Ci się w życiu może przydać :P.

      Usuń
    5. co do szczęścia to akurat wiem ;p i to nie figuruje na mojej liście ;p

      Usuń
    6. A co figuruje na pierwszym miejscu?:D

      Usuń
  15. Sprawa jest banalnie prosta. Osoby, które zgłaszają chęć uczestnictwa w takim programie mają problem (krzywy nos, zbyt duże wargi sromowe itd.), który - w ich mniemaniu - niszczy im życie. Gdy okazuje się, że mają szansę znaleźć sponsora w postaci telewizji, idą w to jak w dym. Konsekwencje w postaci zaistnienia w świadomości społeczeństwa jako "ta, co se cipę w telewizji operowała", wydają się być mało bolesną konsekwencją odrodzenia się na nowo bez "problemu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest idealne podsumowanie, nie tylko mojego posta, ale ogólnie wszystkich tych programów! Pokaże się osłu marchewkę to lezie i nie ważne, że tą marchewką można go zaprowadzić do rzeźni.

      Usuń
    2. Hmmm... Nie jestem pewien, czy wszystkich. Odnoszę wrażenie, że osoby biorące udział w programach typu "Rozmowy w toku" to osoby, które mają większe parcie na szkło niż ogórki z Biedronki. Chcą mieć swoje pięć minut, chcą zaistnieć jako "ta, co ją nawet do telewizji zapraszają". Wydaje im się, że zrobienie z siebie kretyna nawet w tak żałosnym programie przybliży ich do upragnionego, wymarzonego statusu celebryty. Bo - zwłaszcza w tym kraju - celebrytą każdy może być, nawet "mama Madzi". Więc może się spodoba, może ją odkryją i zaproponują udział w jakimś reality show i może kiedyś trafi w końcu na okładkę. Niekoniecznie okładkę Vogue, ale nawet okładka "Świata garów" czy "Baby w zwierciadle" będzie spełnieniem.

      Usuń
    3. Aha, powyższe pisałem ja, czyli Ego (= Alter(J)Ego) ;)

      Usuń
    4. A potem się różni profesorowie dziwią, że ludzie nie czytają, nie umieją posługiwać się mową polską. Cóż się tu dziwić, jak telewizja promuje takie "okazy" jak np. w "Rozmowach w toku"; a może jakiś polski Stiwen Spilberg zauważy, że ona ma talent, bo tak zjawiskowo odgarnęła włosy z ramion i zaprosi ją do jednego ze swoich wybitnych filmów typu Kac Wawa.

      Usuń
  16. moim zdaniem to jest żałosne... Nie pokażą się osobie, którą kochają, ale całemu światu już tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo cały świat jest bardzo, ale to bardzo dyskretny :p.

      Usuń
  17. Między innymi są to powody (powyższe, które poruszyłaś) dla których nie oglądam takich oto "nabijaczy oglądalności".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy program w tv jest nabijaczem oglądalności... oczywiście dla różnych osób są to różne programy, ale gdybyśmy chcieli się kierować, że "nabijaczy" nie oglądamy, to trzeba by się pozbyć telewizora.

      Usuń
  18. Ryczałam ze śmiechu podczas czytania tego posta, kocham Twoją bezpośredniość <3 :D
    A co do tych osóbek, to hm. Wyznaję od niedawna zasadę, że jeśli czegoś nie przeżyłam, to nie będę oceniać tego jak znoszą to inni. I wiesz Szminko? Wydaje mi się że jednak łatwiej pokazać defekt nieznajomym, niż komuś kogo się chociażby.. lubi. (Na potwierdzenie tego ostatniego dodam, że nie mam problemów z pokazaniem intymnych okolic przypadkowym lekarzom, ale! jeśli chodzi o mojego stałego, ulubionego i najlepszego lekarza, do którego chodzę od dłuższego czasu i chodzić będę jeszcze, to naprawdę się go wstydzę!) Hm. Jest tak że masz gdzieś co pomyślą sobie o Tobie jacyś obcy ludzie, ale chol er nie zależy Ci na zdaniu najbliższych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że łatwiej jest się pokazać przed kimś obcym, niż znajomym (mówię o lekarzach), ale żeby świecić gołą dupą w telewizji... Racja, że mało obchodziło by mnie zdanie innych, ale przecież rodzina też w telewizji może obejrzeć moje metamorfozy...

      Usuń
  19. Nie słyszałam o tym programie, to przez to, że za rzadko oglądam telewizję.Wszystkie kobiety mają potencjał Ripley. Borze Szumiący, czy te wargi były pokazane w telewizji? Nie, to już jest obrzydliwe. Masz całkowitą rację, sławę i kasę można zdobyć nawet defektami narządów płciowych. Jak można zaprezentować się w TV z takim problemem, bałabym się potem wyjść na ulicę.
    To futanari XD
    Dokładnie, masz ogromną rację, aż ciężko coś dodać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to jest "potencjał Ripley"? :P
      Kamera była skierowana na owe rewiry, a strategiczne miejsce było za taką mgiełką, ale ogólnie była cipa :P.
      Myślałam, że shymale :p.

      Usuń
  20. Nie jestem pewna czy oglądałam ten program, coś mi się kiedyś kojarzy ale nie jestem pewna czy to to, czy coś podobnego.
    Zrobiło mi się szkoda tej dziewczyny z problemem warg sromowych więc muszę trochę stanąć w jej obronie.
    Pewnie gdyby dziewczyna miała full kasy i stać by ją było na taką operację to może już dawno by problem zniknął. Ale jestem pewna, że wcześniej rozmawiała z chłopakiem i chłopak zapewnił ją, że najważniejsze jest jej zdrowie i nie ważne co ludzie powiedzą, byleby była wreszcie szczęśliwa...
    Bo wątpię, że istnieje osoba, która z przyjemności opowie w telewizji i swoim problemie, który skrywa przed najbliższymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nikogo nie potępiam, ale dla mnie jest to dziwne i na taką operację nie trzeba mieć full kasy, bo myślę, że w 4 tys. to by się zamknęła. Dla jednych jest to dużo, dla innych mało, ale jeśli ma chłopaka, który pracuje, rodziców, ona coś robi, to to nie jest suma z kosmosu.
      Eee, w Rozmowach w toku ciągle są osoby, które "chwalą" się swoimi problemami.

      Usuń
  21. Jak nie wiadomo o co chodzi, to idzie o kasę - tu akurat zaoszczędzoną na operacji. Tych idiotów na takie ekstrawagancje nie stać, więc łapią się łatwego sposobu. Straszne...

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam, że zdarza mi się obejrzeć ten program. I ze wszystkim, co napisałaś w zupełności się zgadzam. Przychodzą ludzie, płaczą przed kamerą jacy to są nieszczęśliwi, jakie to krępujące, nikomu tego nie pokazują, bo się wstydzą itp. by za chwile pokazać swoje ciało całemu światu. Idiotyzm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam go ciągle i się tego nie wstydzę. Ludzie jak widzę, że poszukuje się "przeciętnych" ludzi z problemami, to się pchają tam na chama, a jeśli mogą na tym jeszcze zaoszczędzić, to tym bardziej.

      Usuń
  23. dokładnie to samo pomyślała, jak kiedyś przypadkowo z braku laku zatrzymałam się na chwilę na tym programie ;) raz pierwszy i raz ostatni - jak tak można? zero wstydu i zahamowań. nic mnie nie przekona do hasła, że to walka z kompleksami. kompleks to kompleks, 'leczę' się z niego po cichu i bez rozgłosu na pół polski. i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompleksy to powinno się leczyć w głowie (przynajmniej na początku), a dopiero potem skalpelem.

      Usuń
  24. Czasami jak widzę to, co pokazują w telewizji, mam ochotę wyrzucić telewizor przez okno... Mam kilkaset kanałów, a takie pierdoły przychodzi oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się nad tym zastanawiałam, nie mniej, oglądam nieraz ;P ostatnio widziałam babkę, która mówiła, że nie pokazuje się przed mężem, bo ma flaka, ale przed kamerą się w kit rozebrała i chyba lepiej byłoby gdyby sam mąż to zobaczył a nie cała Polska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj ci mężowie co tam przyłażą z tymi babami, to mają w dupie ich flaki. Jak się kogoś kocha to się nie patrzy na takie głupoty :P.

      Usuń
  26. hahaha, nie ogladam takowych programow, bo brzydzi mnie krew i bebechy, ale ten post jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Marię Czubaszek, nienawidzę programów tego typu, irytuje mnie ten typ programów. One tak pewnie sobie wszystkich z castingu wzięli, wcześniej zdeformowali a potem naprawiają.. albo są dwie osoby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czubaszkowa to mnie, ani nie grzeje, ani nie ziębi - żyje sobie, to niech sobie żyje:P. Ee, to by musieli zapłodnić babę i czekać, aż się flak zrobi :P.

      Usuń
  28. Nawet nie mam tego kanału, ale wydaje mi się, ze nie powinnam mieć, bo zawsze mnie irytują tego typu programy. Ukrywają się w domu, ale kamery im nie przeszkadzają- to co najmniej dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz TVN-u? (Jarek kiedyś gadał, że TVN, to niemiecka telewizja i on nie będzie do takowej udzielał jakichkolwiek wypowiedzi.)
      Wszystko sprowadza się do kasy.

      Usuń
  29. O matko, dawno tak się nie uśmiałam, czytając czyjkolwiek wpis! ;)
    Program wcześniej wspomniany zdarza mi się oglądać i mnie również zastanawia, jak te wszystkie baby narzekają, że się wstydzą przed mężami / chłopakami pokazać, a tak to cycki, dupa, fałdy na brzuchu i czort wie co jeszcze do kamery przed Polską pokazują. Zgadzam się z Tobą w stu procentach - jeśli ma się taki duży kompleks, to się idzie do dyskretnego chirurga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym już uciułała te kilka tysięcy niż za darmo skazywać się na wzrok obcych ludzi, którzy będą się naśmiewać z moich wiszących cyców.

      Usuń
  30. Ci ludzie albo są debilami, albo im za to płacą. Tak samo ja przy większości tematów w Rozmowach w Toku. Dla "sławy" wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  31. ahh, do tej pory pamiętam ten głos.. "chciałabym mieć piękne, jędrne piersi"! :D

    OdpowiedzUsuń