2 lutego 2013

Best of the best

Zostałam wytypowana przez Mańkę do wskazania blogów, które najbardziej przypadły mi do gustu. Muszą mi wybaczyć osoby, które znam również na polu bardziej prywatnym. Wasze blogi kocham! 

Kolejność przypadkowa.

Ciemna Masa pisze posty, które pomimo swojej długości, czytam zawsze z obłąkańczą ciekawością. Banalne epizody z życia opisane w sposób, który nie pozwala się nudzić. Myślę, że gdyby Ciemna Masa opisywała proces zakładania skarpet rano, to i tak nie mogłabym odejść, aż nie przeczytałabym jak się to wszystko skończyło. 

Pamiętnik przez duże P! Huba-Buba pisze... bez cackania. Kawa na ławę! Nawet marudzenie w jej wykonaniu nie sprawia, że mam ochotę wyciągnąć mój otwarty w kieszeni nóż...

Na ten blog trafiłam niedawno; poleciła go Huba-Buba na swoim blogu. Macie ochotę poczytać o nudnej, bezbarwnej rzeczywistości zalanej wiadrem uszczypliwego sarkazmu i ciętego języka?

Lubię czytać blog Jakby Jej, bo ona zawsze pisze, jakby przed tym jak zasiądzie do komputera wypiła co najmniej 1/4  ż o ł ą d k o w e j  g o r z k i e j.

15-latka, która pisze nie tylko o tym, jaka szkoła jest zła, a nauczyciele to stado harpii, które tylko czekają, aż biedny uczeń przekroczy prób przybytku, zwanego szkołą. Hey nie nudzi, nie smęci, nie kisi się w narzekaniu i użalactwie

Nie typuję nikogo, jak ktoś chce, to niech się sam wytypuje :D.

108 komentarzy:

  1. O niektórych słyszałam, ale lecę poczytać i zapoznać się dokładniej :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wejdę, poczytam, może na dłużej zostanę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te blogi nie są dla każdego, ale ja akurat je uwielbiam.

      Usuń
  3. ALE REKLAMA. Gdyby to nie była prawda nazwałabym to czarnym PR, ale że to prawda to się sprzeczać nie będę. Miło mi się zrobiło, opijmy to!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej zabawne jest to, że jeszcze w życiu jej nie piłam. Czas nadrobić:D

      Usuń
    2. Ja piłam, ale z uwagi na to, że nie należę do osób trunkujących, to nie mogę przekazać Ci wrażenia :p.

      Usuń
  4. w sumie to z tych blogów czytam tylko Hey, więc zapowiada się, że mam co przejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim celem też było to, żeby to nie były blogi... znane.

      Usuń
    2. Jestem taka niszowa:D (widać, że zamiast się uczyć to siedzę i komentuję, prawda?)

      Usuń
    3. hahaha, no wiesz, dla mnie nie jesteś niszowa, ale dla innych zupełnie nieznana :D.

      Usuń
  5. Oj, znam tylko Hey, chyba trzeba będzie to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze ten tydzień. ^^

      Usuń
    2. Przemęczysz się i będziesz mogła wszystko nadrobić :D.

      Usuń
    3. Oj tak, będę cały tydzień na to miała. ;)

      Usuń
    4. To się naczytasz za wszystkie czasy :D.

      Usuń
    5. Coś czuję, że połowę tego czasu prześpię... :)

      Usuń
    6. Zagrzeb się jeszcze w jakieś bajorko i przezimuj niczym ropuszka :p.

      Usuń
    7. To nie jest głupi pomysł. ;)

      Usuń
    8. Ja nie jestem fanką spania.:P

      Usuń
    9. A ja wręcz przeciwnie... Ale czas z tym skończyć. :P

      Usuń
    10. Masz zamiar wstawać codziennie o 8:00? :P

      Usuń
    11. A zazwyczaj o której wstajesz?:P

      Usuń
    12. Oj różnie. Oczywiście bywa, że na zajęcia albo do pracy zrywam się o piątej, ale jak mam wolne śpię do upadłego.

      Usuń
  6. Lubię takie wpisy^^ Żadnego z zapodanych przez Ciebie blogów nie znam toteż trzeba nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pominęłam jakoś ten punk ze względu na to, że to oczywista oczywistość ;)
    A dawno, dawno temu wypowiadając się na blogu na temat fińskiej muzyki wspomniałam oczywiście i o HIMie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wyraźną prośbę masz zagwarantowany post o zakładaniu skarpet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc, znam tylko jednem z tych blogów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, będziesz mogła sobie poczytać coś nowego :D.

      Usuń
    2. Taki mam plan :D CHociaż czasu coraz mniej ostatnio.

      Usuń
  10. ja Ciemną Masę kojarzę z Onetu jeszcze ze starego mego blogaska;p:D też ją uwielbiałam czytać dobrze że mi ją znowu odświeżyłaś;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciemną przez przypadek odnalazłam na blogspocie, bo oczywiście żmija nie raczyła jakoś się ujawnić :P.

      Usuń
    2. a to żmija;p ciekawe czy mnie pamięta xd :D na onecie miała podpis Ciemna i Masa ;p

      Usuń
    3. Mnie pamiętała, o Tobie to nie wiem :p.

      Usuń
    4. Twoje teksty się nie zapomina;D muszę wydrukować je sobie co te pikantniejsze i jak będę miała doła to je będę czytać hahahah :D

      Usuń
    5. Moje? A które są najlepsze? :D

      Usuń
    6. to o tym buszu hahaha:D i o Ryju;p nie mogłam z nich prawie się posikałam :D

      Usuń
    7. Radzę ćwiczyć zwieracze, bo przy okazji kolejnych notek mogą nie wytrzymać :P.

      Usuń
    8. dawaj dawaj;D codziennie winnaś pisać:D

      Usuń
  11. kariera menadżerska, czy jak to teraz modne PR-owca przed Tobą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Więc już wiem co jutro będę czytać ;) Oprócz HEY nie znam tych blog, a pewnie warto poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto poznać też pozostałe blogi :D.

      Usuń
  13. Większości nie znałam tych blogów, super jest ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tych blogów, chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Eeeeee.....blee blee bleee....aż się zaplułam.....Co ja Ci takiego zrobiłam?!!!
    Teraz nie dość, że się przechadzam po swoim czerwonym mentalnym dywanie z powodu dumy jaka mnie napawa ze zdobycia 13 punktów w konkursie, to jeszcze i TY.......przecież ja pęknę z tej dumy i w padnę w totalny samozachwyt....o ile można w jeszcze większy popaść .....zlituj się!!!:):)
    Gdzie są moje perły? Muszę założyć swoje perły!!!!:):)
    Jak już zostanę sławna i bogata....będziesz mogła fotografować się ze mną na ściankach:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi tyle, że uwielbiłam sobie Twojego bloga, ot co! :D. Zakładaj perły i brylanty, i bierz się do pisania :D.

      Usuń
  16. A ja musialam odpoczac od pisania na jakis czas, mialam nie wracac ale sie chyba za bardzo za Wami stesknilam :D :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że już jesteś :) :*

      Usuń
    2. Oj czuje sie jak corka marnotrawna:D

      Usuń
    3. I słusznie się czujesz :P.

      Usuń
    4. Niedlugo sroda popielcowa, trzeba bedzie tone popiolu na glowe wysypac:P

      Usuń
    5. Taczkami trzeba będzie podjechać :p.

      Usuń
    6. hahaha :D chyba musze sie dobrze ubrac:P

      Usuń
  17. Z tych blogów znam tylko Jakby Ją, ale skoro polecasz to już lecę przeglądać pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są blogi dla każdego, ale ja je akurat uwielbiam :D.

      Usuń
  18. Nie ma mnie na liście?!
    Foch. Absolutny i wielki. Z przytupem!

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym nie potrafiła wytypować znajomych blogów. Za miętka jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  20. z Ciemną mam dokładnie tak samo :D a z resztą się zapoznam jak już zwalczę najpierw swoje lenistwo, a potem sesję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz Ciemną, to i pozostałe blogi przypadną Ci do gustu :D.

      Usuń
    2. zaczęłam Żołądkową (hm - brzmi dwuznacznie^^), tak w ramach nauki na egzamin oczywiście i muszę przyznać, że masz rację :D

      Usuń
    3. Ja czytam "Noi" na okrągło i nie mogę przestać się śmiać :D.

      Usuń
    4. o niee, przez Ciebie też zaczęłam i nie dość, że nie mogę przestać się śmiać, to nie mogę też przestać czytać :D a powinnam ^^

      Usuń
  21. Aaaaa !! :D Zwróciłam uwagę, że bardzo nie lubisz narzekania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż się dziwię, że jeszcze ze mną kontakt utrzymujesz :P Narzekam jak mało kto chyba :P

      Usuń
    2. Eee, nie miauczysz, że świat jest podły, a życie ciężkie :P.

      Usuń
    3. Świat jest piękny :P Tylko ludzie są do du.. :P xD

      Usuń
  22. Szczerze, to nie znam jeszcze ani jednego z tych blogów więc pora przejrzeć ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. No to zaglądam na blogi, które poleciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na typowanie!:)
    aż pozaglądam na te blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć!
    Przepraszam za spam, ale chciałam cie poinformować, że na moim blogu odbywa się loteria - http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html - do której serdecznie zachęcam by wziąć udział. Co ci szkodzi? Może to właśnie wygrasz! Do wygrania jest bon na zakupy w sklepie meg.pl . Pamiętaj, że teraz są walentynki i możesz sprawić komuś ładny prezent.
    Konkurs - http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html
    Jeśli nie tolerujesz spamu to po prostu zignoruj ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Misio z obrazka to jest nietoperzyk z bajki "Hotel Transylvania" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za mało jeszcze w tym siedzę, by cokolwiek o kimkolwiek powiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko jeden znam z tych co wymieniłaś, a reszta tak bardziej "z widzenia" :P

    OdpowiedzUsuń