16 lutego 2013

Liebster Award (kolejna odsłona)

Myślałam, że ta zabawa już dawno umarła śmiercią naturalną, ale niestety nie... Do odpowiedzi wytypowała mnie tym razem Melancolie Demon, a że pytania nie były jakieś infantylne, to postanowiłam, że co mi szkodzi...


1. Co byś zrobiła, gdyby okazało się, że przespałaś dziesięć lat?
Byłabym ciekawa co się zmieniło: jak potoczyły się losy moich znajomych, jak wygląda obecna technologia. Nie żałowałabym, że coś mnie ominęło.

2. Czy jesteś tolerancyjna? Uzasadnij.
Jeśli chodzi o homoseksualistów, to w sumie mało mnie oni obchodzą. Obchodzą mnie tyle samo, co każdy inny, obcy mi człowiek, dopóki ten obcy mi człowiek nie gwałci mojej przestrzeni osobistej i zmysłu dobrego smaku. Przyznam się, że nie rozumiem całego tego „ujawniania” się gejów. Czy ja latam i się chwalę, że jestem heteroseksualna, ale lubię też popatrzeć na przystojną kobietę? Nie. To moja sprawa! Po tym całym „ujawnieniu” się niektórzy mówią, że czują się wolni, nie muszą już udawać... Yyy, ale co musieli udawać wcześniej? Podobny stosunek mam też do osób innej religii czy rasy - żyją sobie, to niech sobie żyją, co mi do nich.

Jestem osobą kategorycznie nietolerancyjną tylko w jednej kwestii. W kwestii głupoty. Głupota powinna byś piętnowana, a nie stawiana na piedestale i traktowana jako sukces. Pokazanie dupy w gazecie – sukces. Latanie w programach typu „Big Brother” z różowym jednorożcem i śmianie się jak osioł na kacu – sukces. Kopulowanie na antenie – sukces. Wzorce intelektualne pokazywane są jako ciekawostka przyrodnicza, a głupota jest wszędzie.

3. Co Cię zachęciło do realizacji swojej pasji?
Mam kilka pasji: czytanie książek, blogowanie, dzierganie. A co mnie zachęciło? Do czytania książek zachęciła mnie babcia, która jako pierwsza pokazała mi, że książki to coś więcej niźli tylko półkowy mebel. Blog założyłam z ciekawości, a do dziergania zachęciła mnie... nuda.

4. Czy uważasz, że rośliny także „czują” i wymagają szczególnej opieki, takiej jak zwierzęta?
Jeśli coś nie ma mózgu, to nie może czuć – taka jest moja teoria na ten temat.

5. Wolałabyś oddać pieniądze fundacji na rzecz dzieci chorych na nowotwór czy schroniska?
Zdecydowanie na schroniska. Wychodzę z założenia, że fundacji pomagających dzieciom o wszelakich schorzeniach jest mnóstwo, a zwierzęta zawsze są „obiedzone” w tej kwestii.

6. Wstydzisz się swojego wieku? Uzasadnij.
Mam 26 lat, we wrześniu stuknie mi 27 i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Nigdy nie wstydziłam się wieku, bo niby czemu? To, że będę udawać młodszą niż jestem odmłodzi mnie? Nie. Zresztą „starzenie się” ma też swoje dobre strony; dojrzewam, moje horyzonty poszerzają się o coraz to nowe rewiry, z wiekiem przychodzi odwaga, stanowczość.

7. Co sądzisz o mobbingu?
No cóż, dziwne pytanie. Jeśli ktoś używa mobbingu, żeby coś uzyskać od drugiej osoby, to jest śmieciem. Jednak uważam też, że osoby, które poddają się mobbingowi, bo chcą utrzymać pracę, czy mają jakieś inne przesłanki, aby ulegać, są ciamajdami, bo człowiek z człowiekiem może zrobić wszystko, ale człowiek, który pozwala, żeby zrobiono mu wszystko...

8. Jaki jest cel Twojego istnienia? Dlaczego żyjesz?
Gdybym wiedziała po co żyję, to jaki byłby sens tego życia?

9. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem: „Nic nie zdarza się przez przypadek”?
Oj, zdecydowanie. Nie wierzę w przypadki. Jestem typową fatalistką.

10. Mianem „dziwnych” oraz innych nazywasz...?
„Dziwni” lub „inni” są dla mnie ludzie głupi; narkomani, alkoholicy, ludzie pozbawieni swojego zdania, społeczne pasożyty.

145 komentarzy:

  1. Też jestem nietolerancyjna w kwestii ostatniej mody na głupotę i pokazywanie tego, że idioci są lepsi. Słaby żart, w który niestety niektórzy wierzą.
    I zdecydowanie dałabym kasę na schroniska, za co część ludzi mnie potępia i "miło" mi, że ktoś ma podobne zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre, że teraz większe znaczenie ma pokazywanie dupy i gadanie pierdół w różnych programach niż inteligencja i mądrość.
      Zwierzęta nie upomną się o swoje, a dzieci zawsze znajdą jakichś "adwokatów".

      Usuń
  2. widzę,że urodziłaś się we wrześniu podobnie jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie pytania nie są wyciągnięte za przeproszeniem z dupy, więc można się było szarpnąć i na nie odpowiedzieć. Też myślałam, że ten tag już wymarł, bo dotarł do wszystkich, a tu taka niespodzianka xd.
    Lubię Twoją odpowiedź na szóste pytanie, właśnie poczułam, że odchodzi ode mnie jakoś ten mój "kryzys wieku średniego" xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też postanowiłam na nie odpowiedzieć, właśnie ze względu, że nie są bezsensowne.
      A miałaś takowy kryzys? ;P

      Usuń
  4. Matko, nie wiedziałam, że masz już 27 lat, zaskoczyłaś mnie :D
    Co do przekazania pieniędzy ja chyba nie potrafiłabym wybrać, bo najchętniej pomogłabym wszystkim istnieniom na tej planecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zaskoczył Cię mój wiek? :P

      Usuń
    2. Nie wiem, jakoś zawsze myślałam, że jesteś trochę młodsza, dawałam Ci 22 :P

      Usuń
    3. A tu taka stara wiedźma :P.

      Usuń
  5. niestety niektóra głupota u niektórych ludzi jest nabyta i nie da się jej pozbyć choćby nawet trzy dupy urobili:D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślałam że Ty ciut młodsza jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wspaniała ta Twoja babcia, że Ci skarb ( książki ) z innej strony pokazała. Szkoła usuwa chęć poszerzania swoich horyzontów poprzez czytanie. Świetnie, że jednak dostrzegłaś urok książek dzięki niej : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia była wielką fanką książek "W pustyni i w puszczy" oraz "Przypadki Robinsona Cruzoe" :D

      Usuń
  8. Zgadzam się z Tobą w kwestii głupoty ludzkiej. Nie możemy się jednak nią przejmować, bo same zgłupiejemy.
    O, jesteś w wieku mojej siostry. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest się nią nie przejmować, gdy wali do nas drzwiami i oknami... i to bez jakiegokolwiek wstydu.
      Pozdrowienia dla siostry, od równie starej... bloggerki :D.

      Usuń
    2. A jednak to jedyne wyjście, bo lekarstwa na głupotę nie ma.
      Nie zrozumie. Uważa, że blogi to głupota.

      Usuń
    3. Za milion lat (oczywiście jak Ziemia będzie jeszcze istnieć:P), może się znajdzie.
      No to odwołuję pozdrowienia :p.

      Usuń
    4. Chyba najprościej byłoby wyeliminować idiotów, żeby nie przekazywali dalej swojego materiału genetycznego... Chociaż pewnie to i tak nie rozwiązałoby sprawy do końca.
      To jej nie pozdrowię. :)

      Usuń
    5. Spece od Praw Człowieka podnieśli by larum, że to dyskryminacja :p.

      Usuń
    6. To nie dyskryminacja, tylko naturalna selekcja. Najsłabsze osobniki giną jako pierwsze.

      Usuń
    7. No to może w takim razie inteligencja jest słabsza?

      Usuń
    8. Gdyby tak było, dalej mieszkalibyśmy w jaskiniach.

      Usuń
    9. Teraz niektórzy żyją w jaskini swojej głupoty...

      Usuń
    10. Z której prawdopodobnie nie wyjdą, a wyciągnąć ich siłą też się nie da. W końcu to ich wolny wybór.

      Usuń
    11. Jak to ktoś mądry powiedział: nie kłóć się z głupim - ludzie mogą nie zauważyć różnicy". I ja się tego trzymam :D.

      Usuń
    12. Pewnie dobrze na tym wychodzisz. :D Ja czasem nawet siły nie mam, żeby się z niektórymi kłócić. Po prostu ręce same opadają...

      Usuń
    13. Rzeczywiście, dlatego ja się już nie wysilam.

      Usuń
  9. Mnie zastanawia, skąd taka twarda postawa w Twoich osądach innych. Ja też wielu rzeczy, ludzi, postaw nie rozumiem, ale te, które wymieniłaś, akurat jestem w stanie pojąć. Tylko osobiste doświadczenie daje wiedzę o tym, jak by się zachowało na czyimś miejscu... A i to nie do końca jest miarodajne, bo wszystko zależy jeszcze od wielu czynników. Możesz być silna jednego dnia, a drugiego podatna na zranienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie w jakiejś kwestii, nawet jeśli czegoś nie przeżyło, ale czy to powód, żeby go nie wypowiadać?

      Usuń
  10. I ja jestem za tępniem głupoty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, zgadzam sie z toba w stu procentach. Glupote nalezy tepic jeszcze w zarodku. Bo najszybciej sie rozprzestrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już za późno; głupota się zadomowiła na dobre.

      Usuń
    2. Zgodnie ze stwierdzeniem: Jak patrze na niektorych ludzi, mam ochote otworzyc sklep z mozgami. Oj zarobilabym miliony :D a ilu pomoglabym ludziom :D Normalnie zarobie a cel szczytny :D

      Usuń
    3. hahaha, a jak już założysz takowy, to podzielisz się udziałami?:D

      Usuń
    4. a jasne chcesz byc wspowlascicielka?:D czy glownym menagerem od pozbywania sie pustostanow:D ja bede dziale "blondynskim" ;D

      Usuń
    5. To ja się będę pozbywać pustostanów :D.

      Usuń
  12. Och, bardzo dobrze, że babcia zachęciła Cię do czytania książek. c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza kobieta dobijająca trzydziestki, którą znam (powoli, ale jednak :P) wielce z tego zadowolona... jesteś fenomenem na skalę co najmniej krajową :D
    Komentując całość, masz w sobie mnóstwo rozsądku i życiowej mądrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinni pisać o mnie prace naukowe, co?:P
      Dziękuję :).

      Usuń
    2. Studenci psychologii chętnie by na to przystali :D

      Usuń
    3. Może powinnam się zgłosić, jako obiekt badawczy? :D

      Usuń
    4. Dobry plan, trochę na tym zarobisz :D

      Usuń
    5. Kurde, nikt nie chce mi płacić właśnie za to :p.

      Usuń
    6. To darmozjady są... w USA płacą :P

      Usuń
    7. Łeee, to już się nie wzbogacę, bo ja ani po ingliszu się nie porozumiewam, ani nie mam znajomych w USA :P.

      Usuń
    8. Mogę Cię w tym języku podszkolić, jakby coś ^^

      Usuń
    9. Ale Ty nie masz żadnego komunikatora, więc jak? :P

      Usuń
  14. Jeszcze się nie spotkałam z tak dziwnymi pytaniami. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj internetowe gry trzymają się jednego typu pytań, a nie tak 'rozstrzelanego'. ;)

      Usuń
    2. Spotkałam się z różnymi zestawami pytań :).

      Usuń
    3. A jakie pytanie było wśród nich najdziwniejsze?

      Usuń
  15. A ja tam myślę, że rośliny coś "czują". Były nawet badania (jak znam życie to zapewne amerykańskich naukowców) że roślinki do których się mówi szybciej rosną :D

    Powinnam odbębnić chyba jeszcze trzy nominacje do Liebstera ale normalnie nie mam siły już na tą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czują na pewno, np. taka rosiczka, ale nie uważam, że rośliny potrzebują takiej samej opieki jak zwierzęta.
      Oj, nie bądź leniwcem :p.

      Usuń
  16. Fajnie, że odpowiedziałaś na pytania, przynajmniej czegoś się o Tobie dowiedziałam :) Bardzo mi się podoba Twoje zdanie na temat tolerancji wobec mniejszości seksualnych, bo mam podobne. I też szczerze podziwiam Cię za zdrowy stosunek do swojego wieku, bo niewiele jest osób, które godzą się z upływającym czasem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś tam, w archiwum są starsze posty z działu "Liebster Award", więc jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej, to zapraszam :).
      Ja nie rozumiem ludzi (szczególnie kobiet), które ukrywają swój wiek. Mam tyle lat i co z tego? Metryka to metryka.

      Usuń
  17. Głupota to rzeczywiście zmora ludzkości... A swojego wieku też się nie wstydzę, bo to przecież nie ma sensu. To jak wstydzenie się siebie samego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metryki nie zmienisz, a udawanie starszej czy młodszej, to totalna głupota.

      Usuń
  18. Trochę zdziwiłaś mnie odpowiedzią na pytanie ósme. Takiej odpowiedzi jeszcze nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w niej takiego dziwnego?

      Usuń
    2. Nie wiem sama. Może dlatego, że jesteś jedyną osobą, którą niejako znam i która uważa szukanie sensu za swój cel?

      Usuń
    3. No właśnie szukanie sensu nie jest moim celem. Żyję ze świadomością, że moje życia ma sens, ale jaki? Nie wiem... nie chcę wiedzieć.

      Usuń
    4. Nie wątpisz w niego, skoro go nie znasz?

      Usuń
    5. Boga też nie znam, a w niego nie wątpię.

      Usuń
    6. Zawsze wydawało mi się, że Bóg jest silniejszy niż cokolwiek innego.

      Usuń
    7. Wierzę, że przypadki są dziełem Boga.

      Usuń
    8. Przypadki przeznaczeniem?

      Usuń
  19. jak przeczytałam o dzierganiu to pomyślałam o tym jak mój tata się denerwuje jak mama coś dzierga ^^ a ja kilka razy próbowałam się tego uczyć, ale z marnym skutkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego tatę to denerwuje? :)

      Usuń
    2. szczerze to nie wiem ^^ czasem dlatego, że mama zamiast zrobić coś innego to dzierga. a czasem wkurza się ot tak.

      Usuń
    3. ale w sumie nie tylko dzierganie go wkurza. mama robi też jakieś pierdołki z papieru i on tego też nie lubi.

      Usuń
    4. krokietów z pieczarkami i serem :D

      Usuń
    5. hahahaha, oj, to tacie trudno dogodzić :P

      Usuń
    6. mistrzostwem jest jego: nie lubię pomidorów, za to uwielbiam zupę pomidorową ;)

      Usuń
    7. Twój tata jest rodowitym krakowianinem? ;D

      Usuń
    8. niee, ale w sumie do krk mamy blisko ;)

      Usuń
    9. Może przeszło na niego trochę tego krakowskiego dziwactwa :p.

      Usuń
    10. a czy tylko krakusy są dziwne? ;p

      Usuń
    11. Według mojej mamy - tak :p.

      Usuń
    12. Nie jestem lokalną rasistką :D

      Usuń
  20. Mówimy precz społecznym pasożytom i głupocie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że partia polityczna z takim hasłem wyborczym miałaby spore szanse na wybranie :D.

      Usuń
    2. Może i masz rację, w końcu głupków jest więcej. Ale każdy głupek myśli, że jest mądry, więc może? :P

      Usuń
  21. Głupota boli. I to mocno. Też jestem wrześniowa, tylko dekadę młodsza :) Ja wyznaję zasadę, że wszystko dzieję się po coś... ale zawsze na końcu będzie dobrze :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś jest łatwiej żyć ze świadomością, że wszystko ma w życiu jakiś cel, a nie jest tylko wynikiem naszych poczynań, które nie mają większego sensu.

      Usuń
  22. Nominowano mnie parę razy do tej zabawy, ale jakoś nie chcę zamieniać bloga w pytajnik odnośnie moje osoby i piszę go jakby nikt inny nie miał do niego dostępu :)
    A tak poza tym to świetny wygląd bloga! Zazdroszczę, że niektórzy potrafią się bawić w ten cały HTML/CSS czy jak to się nazywa, bo ja niestety ciemna jestem w tych sprawach i wiecznie niezadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zabawy są fajne z kilku powodów: po pierwsze, jest temat na posta, po drugie, fajnie jest odpowiadać na takie pytania. Ja zawsze lubiłam bardziej odpowiadać niż pytać.
      Dzięki, ale ja w zasadzie nie grzebałam w HTMLu. Praktycznie wszystko można zrobić w standardowych ustawieniach. ;)

      Usuń
  23. moim zdaniem alkoholicy nie są dziwni tylko chorzy..
    tez nie toleriuje glupoty, bardziej sie z niej smieje zeby nie zwariowac z cala reszta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A popadli w alkoholizm, bo co? Bo ktoś im wlewał? Nie, z głupoty.

      Usuń
  24. Naprawdę nie byłoby Ci szkoda 10 lat Twojego życia? :) Minęłaby cała Twoja młodość :)
    A jeśli chodzi o to, że nie wierzysz w przypadki to co myślisz o obecnie przewidywanym końcu świata? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani trochę. Młodość? :P Młodość, to już mi się powoli kończy :P.
      Dyrdymały jakichś nawiedzonych ludzi :P. Ale co ma koniec świata do przypadków?:P

      Usuń
  25. Możemy sobie podać ręce, bo w kwestii głupoty również jestem nietolerancyjna. Nawet bardzo. I mam takie samo zdanie jeśli chodzi o przypadki :D one nie istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ściskam pazurki w takim razie :D.
      Ja przekonałam się na swoim przykładzie, że z pozoru niewinne wypadki niosą za sobą (często dobre) konsekwencje.

      Usuń
  26. w kwestii głupoty zgadzam się z każdym słowem.
    w sumie w kwestii przeznaczenia też :D

    OdpowiedzUsuń
  27. "Nic nie dzieje się przez przypadek" ~ Paulo Coelho;) również nie wierzę w przypadek, no chyba, że na kogoś wpadniesz w tramwaju, bo maszynista postanowił zostać królem driftingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, no ale wiesz, skąd możesz być pewna, że ten "wypadek" nie zostanie ojcem Twoich dzieci? :P

      Usuń
  28. też uważam, że kwiatki nie mają uczuć. a każdy ciągle mi powtarza ,,podlewaj! przecież to żyje!'' :D TO SOBIE GO KURDE WEŹ A MNIE NIE DENERWUJ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośliny nie są zwierzętami, nie mają mózgów, więc nie rozumiem o co cała afera. Jak się nie podleje to uschnie, ale bez przesadyzmu.

      Usuń
  29. Liebster Award? - Jeszcze nie na wymarciu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, czy stety? Jak do mnie znów przychodzi pomijam albo odp w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szminka ja to widzę, że ostatnio to Ci się w ogóle pisać nie chce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co cicho:P chcesz to napiszę to Caps Lockiem :D

      Usuń
    2. Nie można pisać ciągle, bo wtedy pisze się głupoty (tzn. ja już piszę głupoty... :P) :P.

      Usuń
    3. a no tak... ten post o walentynkach.... :D :D :D

      Usuń
  32. Przyznam, że masz dziwne spojrzenie na dziwnych ludzi. Osobiście nie uważam, by np. narkomani takowi byli. Ale ciekawe stwierdzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnych ludzi, jako takich, tak naprawdę nie ma. Ale jeśli ktoś podejmuje świadomą decyzję, która może doprowadzić jego i jego rodzinę na dno, to jest dziwny. Przynajmniej dla mnie.

      Usuń
    2. Jeśli patrzeć w ten sposób to racja. Nikt nie jest dziwny, tylko każdy jest wyjątkowy na swój sposób ;)

      Usuń
    3. Z tym się zgodzę - każdy z nas jest wyjątkowy :).

      Usuń
  33. no co, nie będę chłopakowi rodziny rozbijać :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że nie tylko ja jestem zodiakalną wagą, och jak miło. :DD A co do przypadku, również nie wierzę. Człowiek sam jest kowalem swojego losu.

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjna szminka w super cenie http://allegro.pl/szminka-dainty-doll-3-kolory-i3048736493.html

    OdpowiedzUsuń