14 marca 2013

30 day challenge (dzień 4)

5 ulubionych cytatów. Tyle ma ich być, ale nie obiecuję, że zmieszczę się w tej liczbie. Wybaczcie.

"A ja myślę, że całe zło tego świata bierze się z myślenia. Zwłaszcza w wykonaniu ludzi całkiem ku temu nie mających predyspozycji." (Andrzej Sapkowski)

"Być może Bóg chciał, abyś poznał wielu złych ludzi, zanim poznasz tego dobrego, żebyś mógł go rozpoznać, kiedy on się w końcu pojawi." (Gabriel Garcia Marquez)

"Zawsze uśmiechaj się do życia, przecież kiedyś musi się zrewanżować!" (panna.filozof

"Takie mam zasady. Jeśli ci się nie podobają, mam też inne..." (Gaucho Marx) 

"Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie, kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, gdy jestem najlepsza." (Marylin Monroe)

"Zawsze będziesz moim przyjacielem - za dużo wiesz." (?)

"Nie chcę się skarżyć na swój los.
Nie proszę o więcej niż dać możesz.
I ciągle mam nadzieję,
Że chyba wiesz co  robisz, Boże?" (?)

78 komentarzy:

  1. Ja najczęściej cytuję Leca. Uwielbiam go. Mam specjalne wydanie "Myśli nieuczesanych", niemal 700 stron mądrości i humoru. Polecam do poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie koniecznie skorzystać z mądrości tego pana :D.

      Usuń
    2. Jak się zapoznam z jego twórczością, nie omieszkam podzielić się wrażeniami :D.

      Usuń
    3. ale mój ulubiony cytat EVER wziął się z mema internetowego i idealnie oddaje moją filozofię życiową:

      "schudnąć to odrobinę umrzeć" pałlo koelo. amen :D

      Usuń
  2. "Być może Bóg chciał, abyś poznał wielu złych ludzi, zanim poznasz tego dobrego, żebyś mógł go rozpoznać, kiedy on się w końcu pojawi." - zawsze kiedy czytam ten cytat coś się we mnie zatrzymuje. refleksyjny.

    ale zaintrygował mnie ten cytat: "Zawsze będziesz moim przyjacielem - za dużo wiesz." ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znałaś ten cytat wcześniej?
      Mnie się on podoba, bo jest chyba bardzo prawdziwy. W moim przypadku tak jest, że po spotkaniu wielu złych ludzi umiem rozpoznać tych dobrych.

      No cóż, trudno się z nim nie zgodzić :P.

      Usuń
    2. Tak :) Szczerze mówiąc bardzo dużo czasu spędzam na wertowaniu wszelakich cytatów.

      Usuń
    3. Miałam taki okres, że nawet sama dodawałam jakieś swoje cytaty na pewnej stronie, ale od dawna już się w to nie "bawię".

      Usuń
    4. Swoich cytatów nie miałabym odwagi dodawać. Jakoś tak, to zbyt odważne/ dumne jak dla mnie :D

      Ale czytanie cytatów albo tekstów piosenek jest dla mnie przyjemnością. Odkąd pamiętam zawsze to lubiłam :)

      Usuń
    5. Eee tam, czasem uroi się człowiekowi w głowie myśl, która dziwnym trafem okazuje się mądra :D.

      Usuń
    6. No fakt :) Też mi się zdarza przypadkowo jebnąć coś zajebiście mądrego :D

      Usuń
    7. Heh, tak na szybko to sobie nie przypomnę, nie zapisuję swoich mądrości :P

      Usuń
    8. Zresztą, rzadko kiedy się zdarzają... :D

      Usuń
    9. hahaha, no to masz pretekst, żeby je spisywać :D.

      Usuń
    10. Też racja, będę miała co czytać na stare lata :P

      Usuń
    11. Stare lata to będziesz miała za kilkadziesiąt lat, więc może skupmy się na tym, żeby zacząć w ogóle kolekcjonować te cytaty :D.

      Usuń
    12. Swego rodzaju kolekcją słów jest właśnie mój blog. Może dlatego właśnie piszę. Mam sentyment do słów pochodzących z mojego umysłu^^

      Usuń
    13. U mnie to tylko napis na belce jest mądry, reszta to taka zwykła, normalna, nie ma się czym popisywać :p.

      Usuń
    14. Hahah, Oj bez przesady ;) Fajnie tu, tak lekko. Nigdy tutaj nie ma przeładowania emocjonalnego, nie ma chaosu i niedopowiedzeń. Przyjemnie :>

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się takiej myśli po Marylin. Czytałam jej biografię i nic o perełkach tego rodzaju nie wspomniano. Raczej kładziono nacisk na to, jaka biedaczka była neurotyczna i zagubiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była też zagorzałą czytelniczką książek. Kto by się spodziewał...

      Usuń
    2. Przeklęte stereotypy naprawdę rządzą światem...

      Usuń
    3. Marylin była produktem - głupiutka blondyna, która ma jakieś problemy emocjonalne, a Norma siedziała w niej gdzieś głęboko, ale kto zainteresowałby się Normą, skoro Marylin była bardziej zachwycająca.

      Usuń
    4. Szkoda, że nikt nie dał Normie szansy.

      Usuń
  4. Oj i u mnie cytatow sie troche znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem od czego zaczac, bo ta zabawa 30 day chalenge chyba nie zaczyna sie od cytatow? bo ja sie pogubilam:P

      Usuń
    2. Nie zaczyna się, ale możesz działać moim systemem - wybierasz sobie co chcesz i to robisz :D.

      Usuń
    3. Aha, bo masz w nawiasie [dzien 4] i to mnie zmylilo, wiec pewnie to ktoras z kolei zabawa; )

      Usuń
  5. nie wiem czy dobrze trafiam ale wydaje mi się że ten cytat "Takie mam zasady. Jeśli ci się nie podobają, mam też inne..." (Gaucho Marx)
    najbardziej do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, rzeczywiście, ten cytat powinien trafić na belkę mojego bloga :D.

      Usuń
  6. Ahh jak ja kocham czerwoną szminkę ;)) to taka oznaka pewności, siły, kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sama była moja motywacja, gdy zakładałam tego bloga ;D.

      Usuń
  7. Chciałam sobie wybrać jeden, no góra dwa lub trzy i napisać, że te są moimi faworytami, aleee... Wszystkie mi się spodobały :(
    Chociaż... "Zawsze uśmiechaj się do życia, przecież kiedyś musi się zrewanżować!" to sobie chyba na fb wrzucę ;DD Uwielbiam takie cytaty dodawać :D

    ps. moja mama wczoraj piekła ten chleb watykański czy jak to się tam nazywało;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba dobrze, że nie są to jakieś cytaty z dupy :P. Wrzucaj, pozwalam, daję uprawnienia do korzystania :D.

      P.S. A moja to wypierdzieliła, gdy przeczytała w necie, że siostra zakonna jakaś kazała nie wierzyć w takie zabobony :p.

      Usuń
    2. Dziękuję :D :*

      ps. o moja to piekła tylko dlatego, że jej posmakował u kuzynki, całej reszty z przekazywaniem dalej itd. już nie praktykowała :)

      Usuń
  8. A polecam, możesz podbierać i pobierać co chcesz ;) a ja z przyjemnością będę śledzić twój blog ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. panna. filozof dobrze gada, polac jej ;) no a Marylin Monroe to istny klasyk, ponadczasowy!

    ja teraz mam fazę na Paulo Coelho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś miałam fazę na Coelho, ale po jakimś czasie stwierdziłam, że niby dobrze gada, ale pierdoły nie z tej ziemi... :p

      Usuń
    2. no on ma swoje frazesy że ja jebie :d większości oczywiście nie ogarniam ale niektóre to istne mądrości którymi można zabłysnąc w towarzystwie :D

      Usuń
  10. Znam i uwielbiam dwa pierwsze cytaty, a ten Gaucho Marxa muszę sobie gdzieś zapisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi ostatnio spodobał się dialog z filmu 500 dni miłości:

    - (...) To co wam stanęło na przeszkodzie?
    - To, co zwykle - życie.


    Hm, dziwię się, że nie ma cytatów z seriali. ;D Nie oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądam w zasadzie tylko Dr House'a i gdybym miała z niego jakieś cytaty wstawić, to musiałabym prawie cały scenariusz przepisać :D.

      Usuń
    2. hahahahah, święta racja :D

      Usuń
  12. "Zawsze uśmiechaj się do życia, przecież kiedyś musi się zrewanżować!"

    może kiedys w końcu się odwdzięczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te cytaty, niektóre znałam już wcześniej :) Ten o uśmiechu podbił moje serce <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo odwołań do Boga. Widziałaś notatki Marylin? To co ta kobieta miała w głowie :OO masakra, kłębek nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Edyta geppert... Mimo mojej raczej rockowej natury muzycznej uwielbiam jej wrażliwość, zwlaszca tekst "czemu wciąż doświadczasz tak, jak gdybyś chciał uczynić świętą"....

    OdpowiedzUsuń
  16. A dopiero zauważyłam, że ostatni cytat jest niepodpisany tak więc jest to piosenka Edyty Geppert- zamiast, bardzo życiowa, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest tyle mądrych cytatów, że najchętniej całe życie mogłabym spędzić na ich czytaniu - a przecież kiedyś je trzeba wprowadzać w życie ;).
    Ostatni cytat to z piosenki Geppert (zamiast) - uwielbiam ją i często jej słucham.

    OdpowiedzUsuń
  18. Monroe i z przyjacielem najlepsze i jakie prawdziwe! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. haha to o przyjaciulu to się podpisuje ręcoma i nogoma;D

    OdpowiedzUsuń
  20. gorzej kiedy przyjaciel staje się Twoim wrogiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja najbardziej lubię: "Jak się nie ma co się lubi, to się do tego dąży" (autor nieznany)- co zresztą stało się moją życiową domeną :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  22. No cóż, z tymi predyspozycjami do myślenia to różnie bywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja ostatnio pokochała to: - Słyszałem o dwu przyjaciołach, z których jeden mieszkał w Odessie, a drugi w Tobolsku; nie widzieli się kilka lat i bardzo tęsknili za sobą.

    Nareszcie przyjaciel tobolski, nie mogąc wytrzymać dłużej, postanowił zrobić odeskiemu niespodziankę i nie uprzedzając go pojechał do Odessy. Nie zastał go jednak w domu, ponieważ jego przyjaciel odeski, również stęskniony, pojechał do Tobolska...

    Interesa nie pozwoliły im zetknąć się w czasie powrotu. Zobaczyli się więc dopiero po kilku latach i wie pani, co się pokazało?..

    - Oto obaj, szukając się, tego samego dnia zjechali się w Moskwie, stanęli w tym samym hotelu i w sąsiednich numerach. Los czasami mocno żartuje z ludzi... Lalka Bolesław Prus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi swojego mail-a to wyślę zaproszenie do siebie na bloga

      Usuń
  24. Dodałam twego bloga do podstrony 'elite' zamierzam więc częściej tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Monroe miała rację. Cudowna kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  26. "Zawsze uśmiechaj się do życia, przecież kiedyś musi się zrewanżować!" IDEALNY :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marylin Monroe - królowa i bogini mądrości życiowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na dziś dzień najbardziej przypadł mi do gustu cytat Marquez'a

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, nie wchodziłam tu wcześniej, ale liczę na świetną znajomość!
    NN, glatt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. "zawsze się usmiechaj do zycia przeciez kiedys musi sie zrewanzowac" to jest swieta mysl taka pozytywna taa trzeba ja wprowadzic w zycie to moze rzeczywiscie los sie rewanzuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Część z nich znałam, część nie.. Moje ulubione cytaty sa na moim blogu i liczba ich znacznie przekracza 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ad. zdj. umieszczonego u samej góry) Kojarzy się ono z okładką albumu Placebo...

    OdpowiedzUsuń
  33. Cytaty są genialne :) Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie lubię Marylin Monroe, za to spodobał mi się przedostatni cytat :D

    OdpowiedzUsuń
  35. 5 i 7 są też jednymi z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń
  36. mi niestety żaden nie przypadł do gustu. ale co Ci powiem to tyle, że utknęłam na dniu 6 albo 7...

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne :) Zwróciłam zwłaszcza uwagę na cytat Marilyn Monroe :) Przyznała się do słabości ale i zna swoją wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja lubię cytat z hiszpańskiej piosenki Satellite - si la tierra se cae no pasa nada - jeśli ziemia się zawali to nic się nie stanie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Cytat MM - fajny, aczkolwiek zbyt łatwo usprawiedliwiający swoje wady - a nad nimi wszak należy pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba najbardziej przypadł mi Marqez. Przywiódł mi na myśl cytat z filmu Szkoła Uczuć - "Bez cierpienia nie byłoby współczucia".

    OdpowiedzUsuń