4 marca 2013

30 day challenge (dzień 3)


Już się pewnie zastanawiacie: a gdzie dzień pierwszy, a gdzie dzień drugi? Ano nie ma. Dnia drugiego nie będzie wcale, bo co może być ciekawego w komputerze, kilku książkach i telefonie? A co z dniem pierwszym? W pierwszym dniu trzeba się przedstawić... ale przecież stali czytelnicy mnie znają, a nowi... no cóż, nowi muszą poczekać, aż Marta w końcu zepnie poślady i stworzy poemat o mojej osobie i w bezceremonialny sposób obnaży wszystkie zakamarki mojej plugawej duszy. 

Poza tym jak wiecie, lubię wszystko podporządkowywać tak, żeby mi pasowało, więc nie ma chyba nic dziwnego w tym, że zaczynam od dnia trzeciego, pomijam dzień drugi i pominę pewnie kilka innych dni, które wymagają zdjęć np. przyjaciół... 

A oto i mój pulpit:

185 komentarzy:

  1. Potrafisz motywować ludzi do działania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli opis Twojej osoby ma stworzyć Marta, z pewnością będzie co poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się człowiek od 2 tygodni doprosić nie może :P.

      Usuń
    2. Widziałam, że ją zmotywowałaś, więc jest nadzieja, że się dziewczę spręży :D

      Usuń
    3. Właśnie, jest nadzieja, ale to nie jest pewność :P.

      Usuń
    4. Więcej wiary w człowieka! :D

      Usuń
    5. Wierzyć Ci, że wierzysz? :>

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie, to program do obróbki zdjęć. W nim robię moje zjawiskowe nagłówki :D.

      Usuń
    2. Jaka skromność :D No oczywiście, że masz zjawiskowe nagłówki :D (to chyba nie podchodzi pod wazelinę? ;p)

      Usuń
    3. Skromność to moje drugie imię... jak wiadomo :D.
      A skąd, ja nie wiem co to wazelina :p.

      Usuń
    4. Wazelina to zachwalanie takich fajnych, genialnych, niesamowitych ludzików, takich jak Ty ;)

      Usuń
    5. hahaha, dobra, już koniec, bo się spłonę rumieńcem :P.

      Usuń
    6. Zawstydzić Czerwoną Szminkę? To w ogóle możliwe jest? ;O

      Usuń
    7. Nie wiem, próbuj może Ci się uda :p.

      Usuń
    8. Challenge accepted :D

      Usuń
    9. hahaha, oczekuję wyników :D.

      Usuń
  4. Co tu dużo pisać o Twoim pulpicie jak to zwykły pulpit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie normalny, bo uwielbiam Nirvanę :D.

      Usuń
    2. Cały czas masz taki sam pulpit, nie nudzi ci się?

      Usuń
    3. Skąd wiesz, że cały czas?

      Usuń
    4. Nie wiem, pytam, bo się właśnie chcę dowiedzieć

      Usuń
    5. Ja przywiązuję się do rzeczy: do piosenek, do książek, do moich osobistych szpargałów, do zdjęcia na pulpicie. A że nie mam żadnego faceta na stanie, to sobie przynajmniej na Kurta popatrzę :D.

      Usuń
    6. Każdy się do czegoś/kogoś przywiązuje i nie ma w tym nic dziwnego. Dobry i taki Kurt :D

      Usuń
    7. Taki Kurt jest lepszy niż większość realnych facetów... :D

      Usuń
    8. Możliwe, nie znam się na takich facetach ;P

      Usuń
    9. Takich nie realnych, których nigdy nie widziałam na oczy np Kurta

      Usuń
    10. Aaa, nierealni faceci mają swoje zalety... :D

      Usuń
    11. Każdy jakieś ma, Ci realni też :D

      Usuń
    12. Oczywiście, że tak :D. Realni mają tę zaletę, że potrafią mówić :D

      Usuń
    13. A ci nierealni, że możesz na nich patrzeć ile tylko sobie chcesz :D

      Usuń
    14. I możesz patrzeć na tych, których tylko chcesz :D.

      Usuń
    15. Też :D

      Usuń
    16. Ciekawe kto w ogóle wymyślił ta zabawę, żeby pokazywać swoje biurko czy pulpit. Dziwne ;-/

      Usuń
    17. Nie wiem, ale podejrzewam, że jakiś osobnik anglojęzyczny, bo dni wszystko po angielsku jest napisane.

      Usuń
    18. Tez to zauważyłam, ktoś odmałpował i zrobił resztę po polsku

      Usuń
    19. Eee, niektóre pytania są całkiem interesujące :).

      Usuń
    20. Jakoś mnie nie ciągnie do tej zabawy ;p

      Usuń
    21. Zauważyłam, że do tego się nikogo nie nominuje, więc czuj się bezpieczna :D.

      Usuń
    22. no i dobrze :D

      Usuń
    23. Już masz dość tych blogowych zabaw, co?

      Usuń
    24. Tak sobie w sumie :P

      Usuń
    25. Ty zawsze masz wenę na napisanie posta, więc takie zabawy nie są Ci potrzebne :D

      Usuń
    26. Własnie czasami tej weny brak

      Usuń
    27. Ech, jak chyba u wszystkich, którzy piszą bloga.

      Usuń
    28. Po niektórych tego nie widać

      Usuń
  5. To jakaś nowa zabawa? Prawie codziennie będą nowe posty?:D

    Kurczę, a ja tak nie lubię Nirvany, naprawdę jej nie lubię, nie lubiłam jej nawet, gdy dostałam od koleżanki koszulkę z Kurtem. A wszystko przez Kurta, który jechał po panu o nazwisku Axl Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zabawa jest stara, tylko ja zawsze jestem w dupie u murzyna i przystępuję do niej na końcu :P. Jak będę miała wenę, to wtedy powstanie post :D.
      (...) Guns N' Roses też lubię :D. A Kurt już i tak nie będzie jechał po Axlu, więc mu wybaczam, niech spoczywa w spokoju :D.

      Usuń
    2. Rozumiem, czyli 30 dni może się przekształcić w 120 :)
      Też lubię GN'R, ale stary skład oczywiście i chyba lubię ich za bardzo, że biednego umarłego Kurta jeszcze męczę. :P

      Usuń
    3. Mniej więcej tak :D.
      Widzę, że muzycznie to my mamy wiele wspólnego :D. Oczywiście, nie wolno Ci obrażać nieboszczyka Kurta w mojej obecności... :P

      Usuń
    4. Dobra, wiem, że 120 to za mało, dużo więcej by się chciało :D
      Też to zauważyłam. Masz może profil na last.fm? Ej, tak sobie myślę, że może mu odpuszczę?

      Usuń
    5. Ale to nie będzie tak, że każda kolejna notka będzie z tej serii :p.
      Posiadam takie cuś :D.
      http://www.lastfm.pl/user/dark-angel-in-h
      Ja bym wołała właśnie, żebyś nie gnębiła już Kurta :p.

      Usuń
    6. Domyślam się, znudziłoby Ci się ;P
      O, jak fajnie. Zaraz dodam Cię do znajomych.
      Przemyślę to, specjalnie dla Ciebie. W końcu szkoda nie słuchać ich muzyki tylko ze względu na wokalistę, tym bardziej, że znam kilka kawałków.

      Usuń
    7. Znudzić chyba by mi się nie znudziło, ale jak będę mieć pomysł na posta o czymś innym, no to niestety, ale muszę go wykorzystać :D.
      Zapraszaj :D.
      Ja mam tak samo z Lady Pank - nie lubię Panasewicza i jakoś z daleka trzymam się od tego zespołu. Wiem, że to żałosne, ale jakoś nie mogę się przekonać do niego.

      Usuń
    8. Wiadomo. Ja na przykład, jak nie mam pomysłu, a chcę coś napisać, to wciskam post z nominacją :D
      Zaprosiłam.
      Też go nie lubię, aczkolwiek Lady Pank ma kilka fajnych piosenek. Chyba nawet rok temu byli w Łodzi na juwenaliach.

      Usuń
    9. hahaha, mądre :D. Teraz krąży jakaś nowa zabawa fotograficzna, ale unikam jak tylko mogę. Jak coś, to nie nominuj mnie do żadnych zabaw, chyba że fajnych, krótkich i nie zdjęciowych :P.
      Przyjęłam :D.
      Wiem, ze mają fajne piosenki, ale jak widzę Panasewicza, że się telepie na tej scenie jakby był na odwyku od dwóch dni, to od razu zmieniam kanał/stacje/piosenkę.

      Usuń
    10. Właśnie zostałam do niej nominowana :D Ja z reguły nikogo nie nominuję dalej i w ogóle naginam reguły tych zabaw, np. nie wstawiam instrukcji, itd.
      Cieszę się niemiernie :)
      Hahaha, ale porównanie! Zabiłaś mnie, naprawdę, umarłam :)

      Usuń
    11. O, to tak jak ja :D. Wybieram sobie to co chce... :D
      hahaha, nie wspomnę już, że wygląda jak stary, lekko zadbany żul :P.

      Usuń
    12. Ja tak samo, zresztą jeśli nikogo nie nominuję, to po co komu zasady?
      Podpisuję się pod tym!

      Usuń
    13. Przejmę to od Ciebie - będę wstawiać zasady tylko wtedy, gdy będę miała zamiar nominować kogokolwiek! :D

      Usuń
    14. Okay! Bo bez zasad to wychodzi całkiem fajna, normalna notka.

      Usuń
    15. A ja głupia bawiłam się w spisywanie zasad... :p

      Usuń
    16. Spisywałaś je, naprawdę?

      Usuń
  6. To ja czekam na ten Twój opis stworzony przez Martę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy on będzie gotowy, bo Marta się troszkę opiera moim prośbom :P.

      Usuń
    2. To trzeba ją jakoś do tego zmotywować! :D

      Usuń
    3. Już 2 tygodnie motywuję :P.

      Usuń
    4. Widzisz, tak mnie traktują na tym ziemskim padole :P.

      Usuń
    5. Ale tak przecież nie można! ;P

      Usuń
    6. Ty to rozumiesz, ja to rozumiem, a ona tego nie rozumie :P.

      Usuń
  7. o TY leniu śmierdzący, co to za wybieranie tylko tych dni, które Ci pasują? ;p
    oraz masz porządeczek na pulpicie, nie to co ja... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pffffff! :P A co, mam publikować zdjęcie ze swoimi przyjaciółmi? No bez jajek:P
      Miałam burdel, ale se posprzątałam, żeby nie było wstydu przed ludźmi :P.

      Usuń
    2. no a czemu nie? ;p
      ej, tak się nie robi ;p ma być stan faktyczny, a nie wyidealizowany ;p

      Usuń
    3. Bo jednak chciałabym zachować reszteczki anonimowości :P.
      Przecież jest stan faktyczny :D.

      Usuń
    4. to pozakrywaj mordeczki jak ja ;D
      taaa ;p po uprzednim porządeczku ;p

      Usuń
    5. Ale takim sposobem, to ja mogę sobie byle jakie zdjęcie z neta dać :P A że nie chce mi się szukać, to nie dodam :P.
      Powiedzmy, że ten zrobienie porządeczku było zaplanowane już od dawna :P.

      Usuń
    6. A od 8:00 dzisiejszego dnia :P.

      Usuń
    7. to bardzo dawno było ;p

      Usuń
    8. Ważne, że było i proszę mnie nie stresować takimi oskarżeniami :P.

      Usuń
    9. ja Cię stresuję? no co Ty :D

      Usuń
    10. Przestanę się stresować jak pokażesz mi ten wyczes notes z kolorowymi kartkami :D.

      Usuń
    11. no przecież Ci pisałam,że mnie nie stać na taki z kolorowymi ;p

      Usuń
    12. To pokaż mi taki, który zakupiłaś :p.

      Usuń
    13. to jest zwykły notes a4 z którego wyrywa się kartki ;p

      Usuń
    14. Nie rozumiesz mojej choroby psychicznej! :P

      Usuń
    15. żeby nie męczyć innych ;p

      Usuń
    16. Ja Cię męczę?! :P No to już szczyt! :p

      Usuń
    17. bo chcesz zobaczyć mój gówniany zeszyt za 2,99 zł ;p

      Usuń
    18. mówiłam Ci, że lepszego nie potrzebuję ;p bo w sumie ja i tak tylko wyrwane kartki noszę na studia ;D

      Usuń
    19. A to nie lepiej sobie kupić ryzę?:P

      Usuń
    20. nie, bo by drożej wyszło ;p

      Usuń
    21. Kiedyś była promocja, chyba w Lidlu, że ryza była za 7.99 zł. Opłaciło by Ci się :D.

      Usuń
    22. aleja potrzebowałam kartek teraz, a nie kiedyś tam ;p

      Usuń
    23. Nie myślisz przyszłościowo i omijają Cię takie okazje :p.

      Usuń
    24. Dobra, koniec o mojej psychozie :P.

      Usuń
    25. wolisz pogadać o mojej? :D

      Usuń
    26. może być i o nich <3

      Usuń
    27. Nie, nie, jakąś inną psychozę wybierz :p.

      Usuń
    28. moją inną psychozą jest moja straszna nieśmiałość ;p

      Usuń
    29. A czym się ona objawia?:D

      Usuń
    30. tym, że mało mówię ;p

      Usuń
    31. Oj, nie tylko Ty jesteś małomówna :D.

      Usuń
    32. ale ja jestem wybitnie małomówna ;p

      Usuń
    33. już za późno na to ;p

      Usuń
    34. Na nic nie jest za późno :D

      Usuń
    35. na to jest, nigdy nie będę gadułą, już się z tym pogodziłam ;p

      Usuń
    36. A tam, ja też nie lubię szczebiotać o pierdołach... Ogólnie, to mało mówię.

      Usuń
    37. ja to mam w sumie różnie :D ogólnie mało, ale mam osoby z którymi mogę dużo :)

      Usuń
    38. Witaj w klubie :D. Z niektórymi potrafię mówić i mówić... :)

      Usuń
    39. ale niewiele jest takich osób przed którymi umiem się otworzyć.

      Usuń
    40. Dopisz sobie mnie do zestawu :p.

      Usuń
    41. nigdy z Tobą na żywo nie rozmawiałam, więc tego nie wiem ;p

      Usuń
    42. Znowu myślisz nieprzyszłościowo :P.

      Usuń
    43. po prostu wiem, że pisać może mi się z kimś fajnie, ale rozmowa w realu już się nie klei ;p

      Usuń
    44. Nigdy tak nie miałam, że w necie było fajnie, a w realu do dupy. Chyba jest jakaś zależność między pisaniem i mówienie...

      Usuń
    45. a u mnie tak jest :D a z niektórymi do dupy i w necie i w realu ;D

      Usuń
    46. hahaha, spotkałaś się kiedykolwiek z osobą poznaną w necie? Niekoniecznie na blogu.

      Usuń
    47. jeśli chodzi o spotkania z ludźmi z neta to tylko blogowe ;p

      Usuń
    48. Ja to nawet takich doświadczeń nie mam :p.

      Usuń
  8. Ja chyba potraktuję bardziej to wyzwanie jako inspirację do postów niż jako 30 dni zamęczania ludzi niektórymi punktami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię dokładnie tak samo. Omijam punkty, które nie powinny pojawić się na publicznym blogu, a zostawiam te, które mi się podobają :D.

      Usuń
    2. I fejn :D A tak w ogóle to piękna Nirvana <3

      Usuń
    3. Ach, Kurt był zjawiskowy... i te jego teksty jakby pod wpływem prochów były pisane... pewnie były :p.

      Usuń
    4. Na pewno były :D I tak geniusz, więc co za różnica. :D

      Usuń
    5. Czy geniusz to nie wiem, ale Nirvana ma utwory niepowtarzalne.

      Usuń
  9. Kolejna zabawa :D Hehe :D Widzę, że też to lubisz :D
    Słuchasz nirvany? To popularny zespół ale chyba nie potrafię wymienić żadnego ich kawałka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak dla odmiany chciałam się trochę pobawić...
      "Smells like teen spirit" musisz znać.

      Usuń
    2. Znam :D To Nirvana? :D
      Szukałam tego kawałka chyba od kilku miesięcy bo zapomniałam tytułu xD

      Usuń
    3. Oczywiście, że Nirvana :D Polecam jeszcze "Come as you are" :D.

      Usuń
  10. proponuję opracowanie nieprzewidywalnego algorytmu zgodnie z którym w sposób zupełnie (nie)zaplanowany będziesz wybierać dni ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój sekretny algorytm już siedzi w mojej główce :D. Wychodzi z niego tyle, że pominięte zostaną dni, w których konieczne będą moje prywatne zdjęcia :D.

      Usuń
    2. mogę je wstawić za Ciebie xD

      Usuń
    3. pogrzebię, pogrzebię i coś na pewno się znajdzie :P

      Usuń
    4. No ja pamiętam, że pokazywałam Ci jakieś swoje zdjęcia, ale nie było na nich moich przyjaciół :p.

      Usuń
    5. coś się dorysuje :D

      Usuń
    6. To stwórz coś i mi wyślij, to zobaczę, czy można to wykorzystać :p.

      Usuń
    7. no proszę, jakie wymagania :P

      Usuń
    8. Sama chcesz coś dorysowywać przecież :p.

      Usuń
  11. chyba muszę wyposażyć się w porządną dyskografię Nirvany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko dwie piosenki ściągnięte! Co za wiochmenka ze mnie!

      Usuń
    2. Mam już trzy, widzisz rozwijam się :D.

      Usuń
  12. No nie! Wszyscy teraz będą się w to bawić. Ale okejjjj.
    Co do pulpitu, to trochę mi nie pasuje niebieski pasek startowy. Albo dobrałabym bardziej kolorowe zdjęcie. Ale to tylko ja i moje wymysły estetyczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do paska się przyzwyczaiłam, a zdjęcie takie było w necie. :)

      Usuń
  13. Jakos za Nirvana nigdy nie przepadalam ;) ale pulpit masz zacny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś minimalistką! Chyba, że... Mamy do czynienia z kolejną pedantką? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej mamy do czynienia z kolejną, która posprzątała pulpit :D.

      Usuń
  15. U wszystkich teraz to widzę, w sumie spoko akcja ;P
    A pulpit, jak to pulpit, chyba nie ma się nad czym rozprawiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde. Ale ja mam syf na pulpicie. I może ja też dopiszę się do challengu? XD Bo wszędzie jest i wszędzie XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam, ale posprzątałam :D. Dopisuj się :D.

      Usuń
  17. Chyba bym nie mogła mieć na pulpicie tapety artysty - nawet Nirvany i Cobaina. I jak na moje masz strasznie dużo ikonek [wiem, dziwna jestem] ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty ile masz ikonek? Jedną? :P
      Ja lubię tę tapetę. Mam ją już chyba ponad pół roku. Przywiązałam się do niej :D.

      Usuń
  18. Głupio mi się robi jak widzę te wszystkie ładne pulpity i potem patrzę na mój zagracony folderami. Przyznaj się, specjalnie "posprzątałaś", żeby zrobić screena:D

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju, świetny ten Twój nowy layout *_*

    ja znowu musze posprzątać na pulpicie bo syf :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oooo, pulpit bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa inicjatywa :D
    Przynajmniej masz pomysł na jeszcze 27 notek ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak zacząć od środka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jak ja dawno nie widziałam takiego paska ;D
    Też miałam ochotę pominąć to zdjęcie. Pulpit w sumie też... ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. jakaż tapeta :D
    ja się psychicznie przygotowuję na wstawienie swojego zdjęcia...
    masakra!

    OdpowiedzUsuń