30 maja 2012

Faceci.... ech!

Znajomy Anny zagościł jakiś czas temu w Krakowie i uraczył ją takim oto dowcipem... którego sam stworzył, a właściwie, to jest to dowcip oparty na jego osobistych doświadczeniach:

Pani w barze pyta Tomasza:
- ta wódka to z lodem?
Tomasz odpowiada:
- bez loda.

A ja dziś wymyśliłam aforyzm feministyczny na temat facetów:

Facet jest jak świnia - pokazać mu koryto, to gówno z niego wyżre.


Dziękuję za uwagę moje Drogie Panie, życzę Wam dużo szczęścia z Waszymi panami :D.

49 komentarzy:

  1. Akurat mi żaden żart o facetach do głowy nie przychodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. facet facetem pozostanie i tyle w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze ewoluować w świnię albo coś gorszego :P

      Usuń
  3. facetom wszystko jednoznacznie się kojarzy :p

    OdpowiedzUsuń
  4. boże, chyba jestem facetem - wszystko sprowadza si eu mnie do jednego :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbadaj się pod tym względem :P

      Usuń
    2. aż sie boję o wynik XD

      Usuń
    3. hahaha, lepiej wiedzieć co w Tobie siedzi:P

      Usuń
    4. wiesz, ja niby miałam być chłopcem, ale jak to moj dziadek, moi wujkowie i w sumie cała reszta mówi "urwali jej coś przy porodzie" XD

      Usuń
    5. A podobna jesteś do chłopaka?:P

      Usuń
    6. oprócz tego, że nie za żadne skarby nie ubierzesz mnie w spódniczkę, sukienkę czy buty na obcasie to raczej nie. xd no i w sumie... to chyba tylko to.

      Usuń
    7. Czyli taka chłopczyca z Ciebie :D. Z dziewczyną nie popłaczesz, ale chłopakowi przypierdolisz :D

      Usuń
    8. dokładnie. ja nie płaczę. uważam, że płacz jest zbędny i niepotrzebny. po za tym gówno daje! a zresztą... od zawsze wolałam towarzystwo chłopców. nie są tak dwulicowi jak niektóre dziewczyny, albo raczej "kobiety".

      Usuń
  5. Ojejku, jejku, odmiana nie ta i od razu takie rzeczy... :D
    Aforyzm fajny, muszę sobie go gdzieś zapisać! Feminist mode on!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie okropieństwa! :P
      Zapisuj, jak wymyślę inne to się z Tobą nimi podzielę :D

      Usuń
    2. Właśnie! Zbereźniki jedne!!
      Może się uda stworzyć cały tomik? :D Ku pokrzepieniu serc, zwłaszcza tych złamanych!

      Usuń
    3. Pomyślę nad tym :D. Tytuł "feministyczne aforyzmy wstrętnej zołzy" :D

      Usuń
  6. dobreee, zastanawialam się nad tym zdaniem dobre 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic, bardziej kontemplowałam nad tym zdaniem ;p

      Usuń
    2. I wykontemplowałaś, że to jest bardziej głupie niż koko koko euro spoko :P

      Usuń
    3. nie wlaśnie to jest bardzo mądre zdanie :D

      Usuń
    4. Pozwalam Ci z niego korzystać :P

      Usuń
  7. panów to trzeba umieć sobie wychować :D niestety nie każdy się da :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych których się nie da, to powinno się eliminować :P

      Usuń
  8. hahaha :D masz polot w wymyslaniu takich rzeczy :D podziwiam :D kochana podaj mi maila, ktorego masz na blogu to Ci zaproszenie wysle :) reszte wytlumacze w mailu buzka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam polot, do tego czego nie trzeba :P.
      dominika_sz24@onet.eu

      Usuń
  9. Ależ z Ciebie feministka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem :P. Może przyłączę się do Kazi Szczuki :P

      Usuń
    2. Hahaha :D Czasami też mam na to ochotę :D

      Usuń
    3. Może założymy wspólną frakcję ?:D

      Usuń
  10. Najdosadniejszy aforyzm jaki kiedykolwiek czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Poczucie humoru bardzo podobne do mego ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię ten: "Mężczyźni to nieskomplikowane istoty, bo albo są głodni, albo napaleni. Jeśli widzisz, że facet nie ma erekcji - zrób mu kanapkę". Podsumowanie całej męskiej rasy 1:0 dla kobiet <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie to smutne, a takie prawdziwe ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Faceci, mimo wszystkich wad, sprawiają, że możemy zobaczyć wiele spraw w innych barwach. I za to im dziękuję. Kilka razy otworzyli mi oczy na coś, czego wcześniej w ogóle nie dostrzegałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faceci jak faceci. Mówią, że każdy facet to świnia, ale z kolei bez nich byłoby nudno

    OdpowiedzUsuń